Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри автоматизації та енергоменеджменту
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45817
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри автоматизації та енергоменеджменту by Title
Now showing 1 - 17 of 17
- Results Per Page
- Sort Options
Item Автоматизація котельної установки(2020-12) Соловей, Євген ЮрійовичОпис технологічного процесу котельних установок. Впровадження автоматизації процесів на котельній установці. Організаційно-економічний аналіз автоматизації котельної установки. Охорона праці. Охорона навколишнього середовищаItem Автоматизована Система Комерційного Обліку Елекроенергії(2020-12) Панасюк, Михайло ВасильовичУ Дипломні роботі неведений аналіз структури автоматизованої системи обліку на сонячній електростанції.Item Автоматизована система контролю електроенергії на основі AVR мікроконтролерів з GSM модульною реалізацією(2020-12) Романюк, Костянтин ІгоровичВ дипломному проекті було проведено дослідження GSM каналу передачі зв’язку для визначення придатності для використання в автоматизованій передачі показників кількості використаної електричної енергії. Було виконано математичне моделювання шляхом розробки програмного забезпечення для мікроконтролерів. Розробка пристрою для прийому-передачі даних та фізичне моделювання на їх основі. Проведено дослідження економічної доцільності запровадження нового пристрою шляхом розрахунків.Item Автоматична система сортування багажу в авіаційному вантажному терміналі(2020-12) Мандрик, Віталій АндрійовичДипломну роботу виконано на актуальну тему – розробка та моделювання роботи автоматичної системи сортування вантажу в авіаційному вантажному терміналі. У дипломній роботі використано сучасні досягнення науки і техніки, інформаційні та інженерні технології. В ході роботи були розроблені алгоритми для управління автоматичною системою сортування багажу. На їх основі та необхідних сигналів для управління обрано відповідні моделі програмованих логічних контролерів та розроблені програми управління.Item Автопілот безпілотного літального апарату з використанням інтелектуальних технологій. Стабілізація параметрів у бічному русі(2020-12) Бокоч, Ростислав ВіталійовичВ ході виконання дипломної роботи було розроблено автопілот БПЛА для стабілізації параметрів в бічному русі на основі інтелектуальних технологій, що дозволить підвищити якість перехідних процесів. Розроблено алгоритм синтезу інтелектуальної системи керування БПЛА в бічному русі. В дипломній роботі розроблено структурна схема моделювання стабілізації курсу в середовищі MATlab та проведено математичне моделювання бічного руху БПЛА з різними типами регуляторів. Порівняльний аналіз результатів математичного моделювання бічного руху показує, що при використанні автопілоту з базою «законів керування» в контурі керування в порівнянні з ПІД-регулятором забезпечується підвищення якості перехідного процесу стабілізації кута напрямку в умовах дії пориву вітру силою 15м/c на 22%, а також зменшує енергетичні затрати на відхилення елеронів на 6%.Item Енергоефективна модернізована система електропостачання кисневого цеху ПАО «Металургійний комбінат АЗОВСТАЛЬ(2020-12) Рябченко, Дмитрий ВитальевичОб’єкт дослідження: підвищення енергоефективності експлуатації модернізованої системи електропостачання кисневого цеху ПАО «Металургійний комбінат АЗОВСТАЛЬ» за рахунок впровадження енергоефективних технологій підвищення ефективності та надійності її роботи. Предмет дослідження: система електропостачання кисневого цеху як взаємозалежна підсистема в структурі загальної системи електропостачання ПАО «Металургійний комбінат АЗОВСТАЛЬ». Мета дипломної роботи: впровадження комплексу наукоємних заходів модернізації системи електропостачання кисневого цеху ПАО «Металургійний комбінат АЗОВСТАЛЬ» для забезпечення її надійної та енергоефективної експлуатації.Item «Енергоефективний комплекс проведення випробовувань енергосистем сучасних повітряних суден(2020-12) Журбенко, Руслана МихайлівнаРобота присвячена актуальному питанню обґрунтування підвищення енергоефективності випробувального процесу ФС нових ПС та розробки сучасного енергоощадного комплексу експлуатаційних випробувань енергосистем сучасних ПС в умовах КБ. Енергоефективність процесу випробувань заклечається та лежить в площині зменшення строків проведення випробувань та наповнення СБ з дуже важливою умовою – збереження якості та забезпечення 2 достовірності проведених випробуваньItem Метод автоматизації управління ресурсами транспортно-експедиційного підприємства в умовах невизначеності(2020-12) Миколаїв, Анастасія ЛеонідівнаДана дипломна робота присвячена удосконаленню системи автоматизації в компанії Роберт Бош. В роботі проведено порівняльний аналіз транспортних задач та виявлено недоліки та переваги кожної. удосконалено структурну та функціональну схему САУ ресурсами ТАП, розроблено метод автоматизованого управління ресурсами, який відрізняється від існуючих автоматизацією процесів формування реєстраційного митного номеру та розміщення товару на складі компанії Роберт Бош, що дозволяє підвищити ефективність функціонування транспортного підприємства.Item Підвищення енергетичної ефективності систем внутрішнього освітлення(2020-12) Садовський Олег Миколайович, Олег МиколайовичУ Дипломній роботі представлена реалізація наукових та технічних засобів для підвищення енергетичної ефективності системи внутрішнього освітлення.Item Система автоматичного керування електропривідним роботом- маніпулятором складського приміщення(2020-12) Іваницька, Вікторія ІгорівнаВ дипломній роботі було розроблено систему керування електроприводом робота-маніпулятора. Проведено аналіз приводів, що застосовуються в системах керування роботом-маніпулятором. Здійснено підбір елементної бази: датчик струму, датчик швидкості, транзисторний перетворювач, двигун постійного струму незалежного збудження. Проведено розрахунок контуру струму та контуру швидкості для забезпечення належного функціонування системи. Проведено налаштування регулятора струму та регулятора швидкості на модульний оптимум і за допомогою імітаційного моделювання побудовано перехідні характеристикиItem Система автоматичного керування приводом аеропортового робота-маніпулятора обробки багажу(2020-12) Гармаш, Тетяна ОлександрівнаВ ході виконання дипломної роботи було проведено аналіз САК приводом аеропортового робота-маніпулятор обробки багажу, що вже існують у наш час. На основі аналізу розроблено структурну схему САК приводом аеропортового робота-маніпулятора обробки багажу. Оптимізовано параметрів коригуючих пристроїв та підсилювача САК за допомогою NCD. Синтезовані параметри зменшили перерегулювання, час наростання та тривалість перехідного процесу. Виконано дослідження системи за методами PID-Tuner, Зіглера-Нікольса та побудови бажаних ПФ ЦСК. Розроблено неперервну та цифрову імітаційні моделі САК приводом аеропортового робота-маніпулятора обробки багажу. Виконано перехід від неперервної до цифрової системи керування. Аналізи моделювання САК приводом аеропортового робота-маніпулятора показали, що синтезовані параметри кори можуть використовуватись в аналоговій та цифровій САК Розроблена система дає можливість забезпечити стійкість перехідного процесу системи автоматичного керування приводом робота-маніпулятор.Item Система векторного керування синхронним електродвигуном літального апарату(2020-12) Луценко, Владислав ВолодимировичВекторне керування є методом управління синхронними і асинхронними двигунами, не тільки формує гармонійні струми фаз (як при скалярному управлінні), але і забезпечує керування магнітним потоком ротора, іншими словами, положенням вектора магнітного потоку в просторі. Векторне керування трифазним двигуном дозволяє керувати ним аналогічно двигуном постійного струму. Для розуміння даного типу керування потрібно мати уявлення про системи координат, що використовуються при векторному керуванні. Під час роботи було: проведено аналіз основних типів літальних апаратів, та розібрані особливості роботи синхронного електродвигуна з постійними магнітами. Розглянуто основні методи та принципи керування електроприводами змінного струму. Приведена функціональна схема системи векторного керування для трифазного синхронного електродвигуна. Проаналізовано структурну схему системи векторного керування та її компонентів. Розглянута модель системи векторного керування та показників перехідних процесів відповідних параметрівItem Система керування безколекторним двигуном(2020-12) Комашинський, Анатолій ВасильовичАналіз системи керування безколекторним електродвигуном, який в подальшому дозволить розробку такої системи. Управліня безколекторним двигуном постійного струму за допомогою регулятора швидкостіItem Система логічного керування електроприводом підйомної установки(2020-12) Замай, Владислав ОлеговичДипломна робота є науково-кваліфікаційною роботою, в якій отримали розвиток принципи побудови системи логічного керування автоматизованим електроприводом підйомної установки, що вносить істотний внесок в теорію і практику побудови систем логічного керування підйомних установок.Item Система наведення безпілотного літального апарата. Бічний канал управління і стабілізації (комплексна тема)(2020-12) Ляшенко, Едуардо ХорхевичБеспилотный летательный аппарат, система управления и стабилизации, оптический координатор объекта наведения, объект наведения, блок питания системы управления, электросетей, надежность системы наведенияItem Система наведення безпілотного літального апарату. Повздовжній канал управління та стабілізації.(2020-12) Мащенко, Сергій ВадимовичДипломна робота містить: 104 сторінки, 20 рисунків, 1 таблицю, 15 використаних джерел. В роботі розраховано параметри аналого-цифрового перетворювача та досліджено надійність системи наведення безпілотного літального апарата.Item Цифрова система автоматичного керування рухом БПЛА у просторі(2020-12) Чередніченко, Дмитро АндрійовичУ даній роботі розглянуто та досліджено кінематичні та динамічні показники гексадрону, а також за допомогою Matlab Simulink створена модель керування БПЛА