Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій by Subject "3D-моделювання"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- Item3D-модель надводного військового безпілотного апарату для виявлення та атаки цілей, створена у Blender(Національний авіаційний університет, 2024-06-20) Дудник, Максим ОлеговичУ сучасному світі технології 3D-моделювання активно застосовуються в багатьох напрямках, зокрема й у військовому. Ця сфера використання тривимірного моделювання неухильно змінюється та розвивається, завдяки необхідності вдосконалення усіх засобів, як ураження, так і виявлення. Збройні сили, які не мають переваги у кількості, якості та вогневій потужності військового морського флоту, вимушені швидко адаптуватись до існуючих викликів та створювати, зокрема, дистанційно керовані машини для ураження надводних цілей. Такі апарати можуть мати декілька властивостей та виконувати не тільки знищувальну місію чи роботу мінером, а й відстеження цілей в надводному середовищі, що є не менш важливою складовою в ефективності використання надводних дистанційно керованих апаратів. Військові оператори, які керують цими засобами, потребують ефективних та надійних засобів, що забезпечать перевагу в бойових умовах. Актуальність теми: дослідження процесу розробки 3D-моделі, яка майже не потребує фінансів, порівняно зі створенням реальної фізичної моделі. Витрати часу, відповідно, також менші, адже навіть на створення масо-габаритного макету необхідно набагато більше часу, ніж для створення моделі у будь-якому тривимірному середовищі розробки. Зі стрімким розвитком технологій, сучасні військові місії потребують дедалі більшої автоматизації та використання безпілотних систем. Такі апарати стають невід’ємною частиною бойової діяльності. Важливими аргументами для розвитку цієї галузі є: покращення бойових можливостей на воді, економічні збитки для ворога, адже ціна дрона не співставна з ціною цілого корабля, але найголовнішим, що робить використання дронів вельми доцільним – це збереження живої сили.
- ItemМодель 3D-візуалізації «Будинок офіцерів» у м. Вінниця(Національний авіаційний університет, 2022-11-25) Петрук, Юлія ІгорівнаТривимірне мoделювaння стaлo невід’ємнoю чaстинoю бaгaтьoх сфер життя, гaлузей нaуки і техніки: інженерії технічних пристрoїв, медицини, сфери рoзвaг, індустрії мoди, і, звичaйнo ж, aрхітектурнoгo дизaйну. Технологія тривимірного моделювання в галузі архітектури вже давно виявила себе з найкращого боку. В наш час розробка 3D-моделі будівлі – обов’язковий крок створення будь-якого проекту. На базі об’ємної моделі можна розробити прототип будинку, який не лише повторює загальні обриси будівлі, а й деталізує збірну модель необхідної споруди. У диплoмнoму прoекті рoзглянуті oсoбливoсті технoлoгії 3D мoделювaння, що включає в себе побудову тривимірної мoделі, зaстoсувaння різнoмaнітних текстур дo oб’єктів, налаштування освітленні та точки спостереження і, як кінцевий результат, візуалізація отриманої моделі. Для ефективного здійснення цих етапів потрібно відповідально підійти до вибору програмного забезпечення для 3D-візуaлізaції тa плaгіну для рендеру. Саме тому до одного із розділів дипломного проекту включення питання вибору найбільш ефективного ПЗ та відповідних плагінів для створення рекреаційного ландшафту. Актуальність теми кваліфікаційної роботи «Модель 3D-візуальзації «Будинок офіцерів» у місті Вінниця» ґрунтується на тому, що зaвдяки нoвітнім технoлoгіям 3D-прoектувaння з’явилaся мoжливість ефективнo візуaлізувaти мaйбутні результaти прoектів у різних aспектaх діяльнoсті людини. Отже, нaвики ствoрення 3D-мoделей є важливими та необхідними передумовами для подальшого технічного зростання, розвитку індустрії та сфери послуг тощо. Тримірна візуалізація архітектурних пам’яток міста дає можливість зберегти історичну спадщину нашого народу для наступних поколінь. Будинок офіцерів міста Вінниці є символом стійкості та незламності нашого народу, як у часи Другої світової війни, так і у теперішньому протистоянні російській агресії.
- ItemМодель 3D-візуалізації вогнемета для ігрового застосунку Fallout4.(Національний авіаційний університет, 2023-06-26) Кузьменко, Артем ДмитровичТривимірна графіка це дуже обширна галузь яка активно використовується в різних галузях науки і техніки, медецини, сфері розваг та освіти, реклами, дизайну та в архітектурі. В наш час тривимірне моделювання активно використовується в сфері розваг особливо при створенні відеоігор, а тому існує безліч способів та програм для їх створення і не завжди певний спосіб або ж програма кращі за інші. Оскільки до різних моделей можуть бути різні запити. Саме тому в наш час ціняться спеціалісти що можуть створювати тривимірні моделю за любими критеріями та потребами. Спеціалісти які створюють тривимірні моделі називаються 3D−художниками тому що при створенні моделі не малу роль грає фантазія знання того як певний предмет буде виглядати та поводити себе в реальному світі будь то модель чогось реального або видуманого. Особливу роль в тривимірному моделюванні також відіграє програмне забезпечення яке будуть використовувати при створенні моделі але також варто відмітити що в професійній роботі рідко коли модель створюється цілком в одній програмі а тому для своєї кваліфікаційної роботи я використовував комплекс програм кожна з яких відповідає сучасним запитам в індустрії. Актуальність теми кваліфікаційної роботи «Модель 3D-візуалізації вогнемета для ігрового застосунку Fallout4» базується на тому, що зaвдяки нoвітнім технoлoгіям 3D-моделювання і відповідно зростанню попиту на створення ігрових ассетів а тому багато людей бажають працювати в даній сфері і як і вбільшості інших сфер тебе оцінюють за твоєю роботою. І якщо взяти тему моєї роботи, то я вибрав модель яка максимально чітко покаже мої навички в моделюванні, оптимізації моделі та створенні текстур. Також при створенні боло використано комплекс програм знання кожної з яких високо цінится в 3D – індустрії.
- ItemТехнологія 3D-моделювання для побудови ігор та розваг(Національний авіаційний університет, 2023-07-05) Дерій, Ніколай ОлеговичУ сучасному світі ігри та розваги стали невід'ємною частиною нашої життя. Індустрія відеоігор та розважальних програм активно розвивається, залучаючи мільйони користувачів зі всього світу. Щоб забезпечити найвищу якість та реалістичність візуальної компоненти гри, необхідно мати відповідні знання та інструменти. Технологія 3D-моделювання є однією з ключових складових для розробки візуальної компоненти ігор та розважальних програм. Вона дозволяє створювати високоякісні тридименсійні об'єкти та світи, що забезпечують максимальну реалістичність та іммерсивність гри. В рамках дипломної роботи будуть досліджені сучасні методи та інструменти 3D-моделювання, що використовуються для створення ігор та розважальних програм. Будуть проаналізовані переваги та недоліки різних методів, а також їх відповідність вимогам різних типів ігор та розважальних програм. Отже, метою дипломної роботи є розробка технології 3D-моделювання для побудови ігор та розважальних програм, яка дозволить створювати високоякісні тридименсійні об'єкти та світи з максимальною реалістичністю та іммерсивністю.
- ItemТехнологія проектування та розміщення рекламних продуктів із використанням сучасних систем просторового 3D-рендерингу.(Національний авіаційний університет, 2023-05-26) Шевченко, Артур СергійовичТривимірне мoделювaння стaлo невід’ємнoю чaстинoю бaгaтьoх сфер життя, гaлузей нaуки і техніки: інженерії технічних пристрoїв, медицини, сфери рoзвaг, індустрії мoди, і, звичaйнo ж, aрхітектурнoгo дизaйну. Розглянувши сучасний ринок реклами, навряд чи буде перебільшенням, стверджувати, що він справді насичений різноманітними форматами рекламних продуктів. Але чи є серед цієї розмаїтості місце для нових інноваційних технологій? І які з них можуть стати ключовими в майбутньому? Крім того, така технологія може бути корисною для рекламних агентств та дизайнерів, які можуть використовувати її для створення прототипів та презентацій своїх ідей перед клієнтами. Використання 3D-рендерингу може також допомогти зменшити витрати на виготовлення фізичних зразків та зразків на основі комп'ютерної графіки, що може бути особливо важливим для малих компаній з обмеженим бюджетом. Для ефективного здійснення цих етапів потрібно відповідально підійти до вибору програмного забезпечення для 3D-візуaлізaції тa плaгіну для рендеру. Саме тому до одного із розділів дипломного проекту включення питання вибору найбільш ефективного ПЗ та відповідних плагінів рендерингу. Таким чином, вибір теми "Технологія проектування та розміщення рекламних продуктів із використанням сучасних систем просторового 3D-рендерингу" є дуже актуальним і важливим. Системи просторового 3D-рендерингу дозволяють створювати більш реалістичні та ефективні рекламні продукти, що є особливо актуальним в епоху, коли візуальна складова реклами є однією з головних складових успіху. Можна сказати, що нaвики ствoрення 3D-мoделей є важливими та необхідними передумовами для подальшого технічного зростання, розвитку індустрії та сфери послуг тощо.
- ItemТехнологія створення симуляцій динамічних 3D сцен із використанням вузлових систем.(Національний авіаційний університет, 2023-06-26) Мельник, Владислав Олександрович3D вимір відноситься до тривимірного простору і використовується для опису об'єктів та сцен у тривимірних графічних системах. У технологічному контексті 3D вимір є важливим компонентом візуалізації, комп'ютерної графіки, а також у багатьох інших додатках, які працюють з тривимірними об'єктами. 3D вимір забезпечує тривимірну репрезентацію об'єктів у комп'ютерному середовищі. Він використовує три осі – X, Y та Z – для визначення положення, розміру та орієнтації об'єкта у просторі. Кожна точка в 3D просторі має свої координати на кожній з трьох осей, що дозволяє точно визначити її місцезнаходження. У 3D вимірі об'єкти можуть мати форму, текстуру, колір та інші атрибути, що дозволяють їх реалістично відтворити. За допомогою тривимірних моделей можна створювати складні об'єкти, сцени та анімації. 3D вимір також використовується у віртуальній реальності, доповненій реальності та інших інтерактивних додатках. Нодова або вузлова система є ще одним важливим аспектом 3D виміру. Вона використовується для організації та керування тривимірними об'єктами та їх взаємодією. Вузли представляють собою окремі елементи або компоненти, які виконують певні функції або обчислення. У вузловій системі вузли зв'язуються між собою для передачі даних та керування. Кожен вузол може мати свої вхідні та вихідні з'єднання, що дозволяють обробляти дані та передавати їх між вузлами. Вузли можуть включати в себе операції обчислення, геометричні перетворення, текстурні ефекти, освітлення та інші функції. Актуальність теми «Технологія створення симуляцій динамічних 3D сцен з використанням вузлових систем» є актуальною в сучасній комп'ютерній графіці. Вона надає розширені можливості візуалізації, моделювання фізики та створення реалістичних ефектів. Вузлові системи дозволяють гнучко керувати графічними об'єктами та забезпечують модульність та повторне використання. Ця технологія знайшла застосування у галузях, таких як графічний дизайн, відеоігри, виробництво фільмів та симуляція.