Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій by Title
Now showing 1 - 20 of 478
Results Per Page
Sort Options
- Item2D комп’ютерна гра з алгоритмом A-Star (Search Algorithm) на С++ з Raylib(Національний авіаційний університет, 2024-06-20) Зощук, Олександр ВолодимировичУ сучасному світі комп'ютерні ігри відіграють важливу роль і мають значний вплив на користувачів. Вони стали не лише розвагою, а й невід'ємною частиною нашого повсякденного життя, надаючи можливість відпочити, розважитися та з користю провести вільний час. Зокрема, 2D-ігри, завдяки своїй простоті та доступності, залишаються популярними серед широкого кола гравців. Вони представляють собою ідеальну платформу для експериментів з різноманітними ігровими механіками та алгоритмами. Ігрова індустрія швидко розвивається, і комп'ютерні ігри вже давно вийшли за межі простої розваги. Вони стали засобом соціальної взаємодії, способом передачі культурних та освітніх цінностей, а також важливим інструментом для розвитку когнітивних і моторних навичок. Особливо важливу роль у цьому відіграють 2D-ігри, які часто служать вступом до світу більш складних ігор та програмування для початківців розробників. Крім того, 2D-ігри є чудовою платформою для навчання та експериментів з алгоритмами та структурою програмного коду. Їхня відносна простота порівняно з 3D-іграми дозволяє розробникам зосередитися на ключових аспектах геймплею та механік, що робить їх ідеальними для освітніх цілей. У процесі розробки таких ігор можна отримати цінний досвід у використанні різних алгоритмів, таких як A* (A-Star), який є ефективним методом пошуку найкоротшого шляху в ігровому середовищі. Сьогодні комп'ютерні ігри також мають значний економічний вплив, створюючи робочі місця і стимулюючи інновації в технологіях. Розробка ігор вимагає міждисциплінарного підходу, об'єднуючи програмування, дизайн, психологію, і навіть економіку. Особливою популярністю користуються інді ігри, де розробники мають змогу експериментувати з новими ідеями та концепціями, створюючи унікальний геймплей і захоплюючі історії. У цьому контексті 2D-ігри є чудовим стартом для новачків, які прагнуть реалізувати свої творчі амбіції у сфері розробки ігор.
- Item3D візуaлізaція інтeр'єру дoму(Національний авіаційний університет, 2021-06) Пaлaмaрчук, Oльгa ЮріївнaКoнцeпт oб'єктa aбo прoeкту, в oснoвнoму, дeмoнструють зa дoпoмoгoю відeoрoликів і кaртинoк, зрoблeних нa oснoві 3D-грaфіки. Всe цe сцeнaрії в гoтoвoму вигляді і дeмoнструють лишe тe, щo кoмпaнія-прeдстaвник ввaжaє зa нeoбхіднe. Цe oбмeжує пeрeгляд, тaк як в стaтичних зoбрaжeннях нeмaє мoжливoсті відхилитися вiд сюжeту i увaжнo oглянути дeтaлі. Тривимiрнa грaфiкa рeaльнoгo чaсу нa сьoгoднiшній дeнь eфeктивнo зaстoсoвується в бaгaтьoх прeдмeтних oблaстях. Пoтужність кoмп'ютeрних oбчислeнь дoзвoляє oбрoбляти дoсить склaднi сцeни в рeжимi рeaльнoгo чaсу бeз втрaти швидкoсті i якoсті відoбрaжeння. Ці мoжливoстi привeли дo пoяви інтeрeсу дo тривимірнoї вiзуaлізaцiї з бoку фaхiвців з різних сфeр дiяльнoсті. Тaк, в oблaсті aрхiтeктури і мiстoбудувaння вiртуaльні будiвлі з прoгулянкaми пo приміщeннях і вiртуaльні містa знaхoдять всe бiльш ширoкe зaстoсувaння. Фoтoрeaлістічнa рeкoнструкція oб'єктiв дoзвoляє нa eтaпі прoeктувaння eфeктивнo прaцювaти iз зaмoвникoм, викoристaння 3D мoдeлeй в прoцeсі нaвчaння, в музeйних, рeстaврaційних, рeклaмних, кoмeрційних прoeктaх тaкoж є сучaсним і пeрспeктивним.
- Item3D-візуалізація екстер'єру з використанням сучасних графічних редакторів(Національний авіаційний університет, 2023-12-31) Макарчук, Олексій ВолодимировичДосягнення технологій та розвиток комп'ютерної графіки переживають свій пік, важливою частиною різних галузей є 3D візуалізація — від ігрової індустрії до архітектурного дизайну. У цьому контексті використання програмного забезпечення Autodesk 3ds Max для створення тривимірних моделей, стає особливо актуальною. В сучасному контексті, завдання створення 3D візуалізації екстер'єру вимагає від творців не лише технічної кваліфікації, але й творчої винахідливості. З виникненням нових технологій та програмного забезпечення, такого як Autodesk 3ds Max, відкривається безмежний простір для експериментів та вираження ідей. Використання Autodesk 3ds Max не лише спрощує процес моделювання, але й надає можливість здійснювати докладну настройку деталей та додавати реалістичність створеним об'єктам. Це стає важливим елементом в індустріях, де візуалізація є ключовим аспектом, таких як архітектурний дизайн, реклама, виробництво відеоігор. Наголос на використанні Autodesk 3ds Max полягає в можливості виявлення творчого потенціалу та високої якості результата. Це програмне забезпечення не просто відтворює структури і форми, але й забезпечує можливість взаємодії з навколишнім середовищем, що робить візуалізацію більш переконливою та привабливою. Ця кваліфікаційна робота охоплює широкий спектр аспектів, пов'язаних з 3D візуалізацією екстер'єру, що включає в себе не лише вивчення теоретичних основ, але й поглиблене вивчення інструментів, які використовуються для реалізації цієї техніки. Основний акцент роботи розміщений на використанні популярного програмного забезпечення Autodesk 3ds Max, яке відоме своєю потужністю та гнучкістю у створенні вражаючих 3D моделей. Праця не обмежується тільки теоретичними аспектами, але включає і практичний проект, мета якого — застосування набутих знань у творчому процесі створення 3D моделі екстер'єру. Цей етап важливий для перетворення абстрактної теорії в конкретну практику, дозволяючи дослідникові вдосконалити навички та отримати відчуття реального застосування теоретичних знань. Досягнення реалістичної візуалізації екстер'єру не лише висуває вимоги до технічної компетентності, але й висуває виклики творчості, спонукаючи дослідника експериментувати та шукати новаторські рішення для вдосконалення візуального враження. У рамках цього дослідження намір ретельно розглянути потужність та можливості, які вкладає в руки користувачів програмне забезпечення Autodesk 3ds Max, особливо коли йдеться про область 3D візуалізації екстер'єру. Ця платформа визначається не лише своєю технічною просунутістю, але і широким спектром інструментів, які дозволяють архітекторам, дизайнерам і творцям взаємодіяти з простором та матеріалами у надзвичайно творчий спосіб. Під час аналізу Autodesk 3ds Max, особлива увага буде приділена ключовим аспектам створення тривимірних моделей, починаючи від базового моделювання та текстурування і закінчуючи освітленням та визначенням камери. Метою є глибше зрозуміти, як це програмне забезпечення дозволяє досягати вражаючого ступеня реалізму у візуалізації екстер'єру, що є особливо важливим в індустріях, де відображення деталей та атмосфери має велике значення, таких як архітектурний дизайн та реклама. Крім того, робота буде включати практичний аспект, зокрема створення 3D моделі екстер'єру. Цей проект слугуватиме не лише застосуванням теоретичних знань, отриманих під час аналізу програмного забезпечення, але й можливістю експериментувати з його можливостями у конкретному творчому процесі. Такий підхід сприяє поглибленню розуміння та опануванню навичок, необхідних для успішного впровадження 3D візуалізації екстер'єру у різних сферах.
- Item3D-візуалізація моделі персонажа з використанням програмного забезпечення Blender(Національний авіаційний університет, 2023-12-31) Кашуба, Владислав ЮрійовичВ сучасному світі технологічних досягнень та розквіту комп'ютерної графіки, 3D візуалізація стає важливою складовою для різноманітних сфер, від ігрової індустрії до архітектурного дизайну. У цьому контексті особливо актуальним є використання програмного забезпечення Blender для створення тривимірних моделей, зокрема, персонажів. Задача візуалізації персонажів у 3D просторі стає все більш складною та водночас захоплюючою завданням. Використання Blender, яке є відкритим та безкоштовним інструментом для 3D моделювання, дозволяє розкрити широкий спектр творчих можливостей та створити реалістичних персонажів. Дана кваліфікаційна робота присвячена вивченню та аналізу теоретичних аспектів 3D візуалізації персонажів, розгляду інструментів, які використовуються для цього, зосереджуючись на особливостях використання Blender. Крім того, кваліфікаційна робота включає проект зі створення 3D моделі персонажа, який дозволить конкретизувати отримані теоретичні знання в практичному застосуванні. У цьому дослідженні, основна мета полягає в ретельному розгляді можливостей, які надає програмне забезпечення Blender, у сфері 3D візуалізації персонажів. Розкриваючи потенціал Blender, ми спрямовані на вивчення ключових аспектів створення тривимірних моделей, зокрема персонажів, з особливим акцентом на досягнення реалістичності в їхньому вигляді. Проведення цього дослідження має вибудувати теоретичну базу, що використовуються у процесі 3D моделювання персонажів. Крім того, кваліфікаційна робота включатиме створення конкретного проекту, який слугуватиме ілюстративним прикладом використання вивчених методів та технік у практичному використанні. Дана робота сприятиме глибшому розумінню можливостей Blender та дозволить демонструвати його ефективність у створенні вражаючих тривимірних персонажів.
- Item3D-модель надводного військового безпілотного апарату для виявлення та атаки цілей, створена у Blender(Національний авіаційний університет, 2024-06-20) Дудник, Максим ОлеговичУ сучасному світі технології 3D-моделювання активно застосовуються в багатьох напрямках, зокрема й у військовому. Ця сфера використання тривимірного моделювання неухильно змінюється та розвивається, завдяки необхідності вдосконалення усіх засобів, як ураження, так і виявлення. Збройні сили, які не мають переваги у кількості, якості та вогневій потужності військового морського флоту, вимушені швидко адаптуватись до існуючих викликів та створювати, зокрема, дистанційно керовані машини для ураження надводних цілей. Такі апарати можуть мати декілька властивостей та виконувати не тільки знищувальну місію чи роботу мінером, а й відстеження цілей в надводному середовищі, що є не менш важливою складовою в ефективності використання надводних дистанційно керованих апаратів. Військові оператори, які керують цими засобами, потребують ефективних та надійних засобів, що забезпечать перевагу в бойових умовах. Актуальність теми: дослідження процесу розробки 3D-моделі, яка майже не потребує фінансів, порівняно зі створенням реальної фізичної моделі. Витрати часу, відповідно, також менші, адже навіть на створення масо-габаритного макету необхідно набагато більше часу, ніж для створення моделі у будь-якому тривимірному середовищі розробки. Зі стрімким розвитком технологій, сучасні військові місії потребують дедалі більшої автоматизації та використання безпілотних систем. Такі апарати стають невід’ємною частиною бойової діяльності. Важливими аргументами для розвитку цієї галузі є: покращення бойових можливостей на воді, економічні збитки для ворога, адже ціна дрона не співставна з ціною цілого корабля, але найголовнішим, що робить використання дронів вельми доцільним – це збереження живої сили.
- Item3Д модель за різними робочими процесами відповідно до стилізації(Національний авіаційний університет, 2023-12-31) Пугач, Андрій МихайловичНа сьогоднішній день 3D графіка і 3D моделювання є надзвичайно актуальними в індустрії розваг, дизайну, науки та інших галузях. Індустрія розробки відеоігор використовує передові технології 3D графіки для створення ігрових світів, де високоякісна графіка стала невід'ємною частиною ігрового досвіду. Популярні ігрові рушії, такі як Unreal Engine та Unity, надають розробникам інструменти для досягнення реалістичності та ефективності у створенні ігор. У кінематографі та анімації також надзвичайно важлива 3D графіка для створення захоплюючих фільмів та мультфільмів. Відомі фільми, такі як "Аватар" та "Зоряні війни", використовують передові технології 3D для створення неймовірних спецефектів та реалістичних образів персонажів. Дизайн і архітектура також не можуть обійтися без 3D моделювання. Воно допомагає створювати деталізовані візуалізації будівель та об'єктів, дозволяючи замовникам та дизайнерам краще розуміти та взаємодіяти з проектами. У медицині 3D моделювання використовується для створення точних моделей органів та тканин для навчання та діагностики. Навіть у сферах науки та досліджень 3D візуалізація допомагає науковцям краще розуміти та пояснювати складні концепції. Зазвичай це використовується в хімії, фізиці та інших областях. У дизайні продуктів, 3D моделювання дозволяє створювати віртуальні прототипи і визначати їх функціональність перед фізичним створенням. Не можна також оминути розвиток віртуальної реальності (VR) та розширеної реальності (AR), де 3D графіка використовується для створення інтерактивних досліджень, навчальних програм, рекреаційних ігор та інших застосунків. У графічному дизайні та маркетингу, стилізована 3D графіка використовується для створення привабливих рекламних матеріалів та брендового контенту. Загалом, 3D графіка і 3D моделювання мають величезний вплив на багато галузей і продовжують розвиватися, вносячи нові можливості та можливості для творчості та наукових досліджень. Проектування графіки та візуального вмісту для гри є важливою частиною процесу розробки гри. За словами видавців ігор, графіка гри є найважливішим аспектом в маркетингу гри. Графіка - це перше, що бачить гравець, і люди мають тенденцію притягати більше до графічно привабливих та вражаючих ігор. Багато сучасних розробників ігор витрачають багато часу і зусиль на вдосконалення вигляду своїх ігор. Важливо, щоб графічні дизайнери вибирали стиль графіки, який підтримує геймплей, вписується у сеттинг та де гра працює плавно на тій платформі, для якої вона призначена. Протягом історії відеоігор використовувалися різні методи візуалізації ігрового контенту. За допомогою цих технік дизайну розробники і художники досягли різних результатів у вигляді відеоігор. Ці різні візуальні дизайни відомі як графічні стилі, і це також презентаційний вміст світу гри, який видимий гравцю. Наприклад, порівняємо дві гри, які мають однаковий сетинг але різний графічний стиль – Deadlink та Ghostrunner Їх візуальний вигляд та загальна атмосфера відчутно відрізняються для гравця через їх характерно контрастні графічні стилі.
- ItemAndroid-додаток «Фітнес-щоденник»(Національний авіаційний університет, 2021-06) Гребенник, Артем РомановичДуже швидке зростання ринку персональних цифрових пристроїв, що можуть виконувати різноманітні функції допомоги людині-власнику, спричинює їх тотальне впровадження у всі сфери життя сучасного індивідуума. Так, програми допомагають у вивченні іноземних мов та математики, орієнтуванні на місцевості та пошуку потрібних місцезнаходжень, навіть у замовленні продуктів та таксі в реальному світі. Не виключенням є і сфера фізичної культури та спорту: тут навіть для пересічного громадянина (не професійного спортсмена) можуть знадобитися певні стандартні речі-функції такого асистуючого програмного забезпечення. Відповідно, розробка таких програмних продуктів, як фітнес-щоденник, є актуальною для фахівця в галузі ІТ, тому їй і присвячена дана робота. Метою роботи є підвищення зручності процесу інформаційного супроводу тренувань з фітнесу. При умові використання проектованого додатку, людині більше не потрібно буде запам’ятовувати плани тренувань та інші різноманітні їх аспекти (або писати все це на папірцях), а можна зберігати усю інформацію, пов’язану із тренуваннями, в одному місці. Тим більше у такому зручному місці, як сучасний смартфон, що завжди «під рукою».
- ItemAndroid-додаток для ведення особистих фінансів(Національний авіаційний університет, 2021-06) Трухан, Денис СергійовичБюджет і відповідно процес бюджетування – більш вузькі поняття, ніж фінансовий план та фінансове планування. План включає весь спектр дій, спрямованих на досягнення сформульованих цілей, які можуть бути описані як з допомогою формалізованих кількісних оцінок, так і шляхом опису якісних показників. Бюджет є робочим інструментом фінансового планування, який полегшує реалізацію намічених планів і робить більш обґрунтованим їх коригування. Тобто, для складання бюджету потрібно визначити, по-перше, час, наприклад, помісячно. Далі, базуючись на досвіді попереднього місяця скласти список і підрахувати очікувані витрати на поточний місяць. Порівняти отриману суму із власним сукупним місячним доходом. Це порівняння дозволить зрозуміти, чи можливо забезпечити всі свої потреби з таким доходом, також покаже, в чому можна обмежитись і т.д.
- ItemAndroid-додаток для організації та планування завдань.(Національний авіаційний університет, 2023-07-05) Пашина, Уляна ОлексіївнаЗа останні роки смартфони змінили спосіб нашого життя, роботи та спілкування. Ці портативні пристрої, які надають широкий спектр можливостей і застосувань, стали невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Операційна система Android від Google стала значним учасником ринку смартфонів. Android змінив мобільні технології, надавши розробникам платформу для створення нових додатків завдяки своїй природі з відкритим кодом і великій базі користувачів. Актуальність: смартфони мають значний вплив на суспільство. Вони зробили революцію в таких галузях, як розваги, електронна комерція та охорона здоров’я, надаючи швидкий доступ до інформації та сприяючи безперебійній співпраці. Поширення смартфонів змінило те, як люди взаємодіють із технологіями, зробивши мобільні додатки важливою складовою сучасного життя. Статистика з сайту ms.detector.media показує що, 88 % користувачів смартфонів в Україні використовують андроїд-пристрої. Цікаво, що чим більший розмір екрана смартфона, тим більше часу люди проводять у соцмережах, більше дивиться відео, роблять більше покупок. Все, що раніше робили на десктопі, переводять у смартфон. 38 % користувачів зранку найперше беруть у руки смартфон, щобпрокинутися. Тож для багатьох людей ранок починається не з кави, а зі смартфона. Окрім того, як виявилося, без смартфона не можна снідати чи обідати, відпочивати ввечері. Якщо подивитися детальніше по віку молодих користувачів (16– 24 роки), то виявиться: 66 % із них прокидаються, обідають і засинають зі смартфоном. Звертаючи увагу на цифри, більша частина людей проводить за смартфоном весь свій час, що напряму впливає на психічне здоров'я кожного. Недивно, що інформаційне перевантаження свідомості стає все більш поширеною проблемою суспільства і вчені говорять про це як про цілком реальну загрозу для здоров’я. Інформаційне перевантаження негативно впливає на якість 9 життя, виникають проблеми з пам'яттю, людина не може запам'ятати та згадати про важливі зустрічі, невідкладні справи та т.п. Основною метою виконання дипломної роботи є проектування та розробка android-додатоку для організації та планування задань, завдяки якому можна буде раціонально розподілити свій час, успішно спланувати свій день та пам'ятати про всі задачі та завдання. Новизна прєкту полягає в тому, що для користувачів даний додаток буде узагальненим варіантом корисних функцій та можливостей, які будуть зібрані в одному застосунку.
- ItemAndroid-додаток для оцінювання підприємств клієнтами(Національний авіаційнй унівкрситет, 2021-12-23) Богун, Аліна ОлегівнаСфера ІТ є надзвичайно прогресуючою та перспективною, а смартфон є незамінним помічником у всіх сферах життя. Тому дуже важливо створювати додатки, які його полешують та економлять час на виконнаня задач будь-якої складності. Мобільні додатки стають все більш різноманітніми та продовжують покривати потреби суспільства. Телевізори, холодильники, інша побутова техніка – навіть всі перераховані прилади керуються за допомогою Android OS. Сфери, у яких працівники найбільше взаємодіють з людьми, також використовують такі високотехнологічні пристрої як смартфони: у магазинах, щоб визначити чи є речі або продукт у наявності; заклади харчування все більше переходять на меню, що можна переглянути, зчитавши QR код. Саме тому, що всі процеси всередині будь-яких підприємств стрімко автоматизуються, тема дипломної роботи є надзвичайно важливою.
- ItemAndroid-додаток з планування різнорідних задач на основі теорії розкладів(Національний авіаційний університет, 2024-06-20) Свердлова, Дар’я ІгорівнаВажко уявити нинішній швидкоплинний світ без інформаційних технологій. Сучасний темп життя настільки насичений, що розподіл часу людини вкрай необхідний для успішного виконання всіх соціальних, індивідуальних та професійних цілей. ІТ вирішує проблематику планування і допомагає оптимізувати час кожного. У створенні ІТ-рішень для планування, велику роль відіграють методології проектування та розробки додатків, особливо на основі теорії розкладів. Ця теорія забезпечує систематизацію та оптимізацію процесів створення складних програмних систем, що є критично важливим у контексті швидкого розвитку технологічних можливостей і зростання вимог до функціональності та надійності програмних продуктів. У кваліфікаційній роботі, буде розглянуто теоретичні аспекти специфіки розробки на основі теорії розкладів. Детально будуть розкриті основні положення цієї теорії, обговорено задачі, методи і моделі, які застосовуються в теорії розкладів. Буде описано виконання процесів формалізації вимог, проектування інформаційної системи за визначеними вимогами, опис розробки android-додатку та процесу тестування. Для кращого розуміння, також буде розглянуто різні підходи до розробки додатків, включаючи сучасні методології та технології для проектування та моделювання. Особлива увага буде приділена аналізу того, як ці теоретичні засади можуть бути застосовані на практиці, що сприяє підвищенню ефективності процесу розробки програмного забезпечення. Цей аналіз є фундаментом для подальшого вивчення та застосування теорії розкладів в розробці програмного забезпечення, з метою поліпшення технічних характеристик та оперативності реалізації проектів.
- ItemAndroid-додаток шифрування даних(Національний авіаційний університет, 2021-06) Бут, Валентин АнатолійовичУ сучасному світі мобільні електронні пристрої поширюються дуже швидко. Потужності збільшуються в геометричній прогресії. З’являються нові технології, які дозволяють розмістити ще більші потужності на меншій площі. Більшість з них використовує Android. Android володіє найбільшою користувальницької базою серед всіх настільних і мобільних операційних систем. При цьому «Зелений робот» пробрався не тільки в смартфони та планшети: в наші дні цілком буденними стали телевізори, розумні годинник і навіть автомобілі з Android. Компанії зі сфери розробки програмного забезпечення пропонують безліч засобів для розв’язання тих чи інших проблем. Проте часто виникає потреба розв’язати нетривіальну задачу або просто створити новий продукт. У такому разі єдине, що залишається - це розробка унікального продукту. Взагалі розробка будь-якого програмного продукту потребує великих затрат: як часу, так і ресурсів (людських та матеріальних). Тому під час розробки чогось нового, потрібно врахувати усі ризики. Вибрано тему «Androi-додаток шифрування даних», так як люди зберігають на смартфонах безліч даних: контакти, фотографії, важливі документи, аудіозаписи та відеоролики, історії дзвінків і СМС. Люди спілкуються в месенджерах і соціальних мережах, читають пошту, роблять замовлення в інтернет-магазинах, проводять банківські платежі, прокладають маршрути по містах і за їх межами. Сучасний мобільний телефон – багатоводне джерело корисної інформації для зловмисника. Власникам смартфонів безумовно є що захищати.
- ItemAndroid-застосунок з обліку фінансів з використанням платіжних даних Монобанку(Національний авіаційний університет, 2024-06-20) Тітов, Іван ВікторовичСучасний ритм життя змушує нас постійно вдосконалювати та оптимізувати наші фінансові процеси. З розвитком інформаційних технологій з'являються нові можливості для зручного та ефективного управління фінансами. Однією з таких можливостей є використання мобільних додатків для обліку та контролю фінансових операцій. Актуальність дослідження полягає у необхідності розробки Android-застосунку, який дозволить зручно та ефективно вести облік фінансів за допомогою платіжних даних Монобанку. Завдяки поєднанню можливостей мобільних технологій та банківських сервісів, користувач матиме змогу отримувати оперативну інформацію про свої фінансові транзакції та керувати ними у будь-який час та в будь якому місці. У рамках даної кваліфікаційної роботи розглянуті основні принципи програмування, основи створення Android-застосунків, вибір програмного забезпечення та мови програмування. Крім того, детально описані специфіка API Монобанку та процес створення Android-застосунку під назвою «Wise Coin». Об'єктом дослідження є Android-застосунок, у якому використовуються платіжні дані Монобанку. Даний додаток не лише надає зручний інструмент для обліку фінансів, а й показує можливості і перспективи використання API банківського сервісу для створення мобільних ПЗ. Предметом дослідження є Android-застосунок з обліку фінансів з використанням платіжних даних Монобанку. Мета кваліфікаційної роботи - розробка Android-застосунку «Wise Coin», який спрощує облік фінансів користувачів за допомогою платіжних даних Монобанку, а також вивчення процесу його створення та впровадження з використанням сучасних технологій програмування та API банківського сервісу. Відповідно до поставленої мети роботи визначено основні завдання дослідження: - розробити Android-застосунку "Wise Coin" для ефективного обліку фінансових транзакцій користувачів з використанням платіжних даних Монобанку; - проаналізувати принципи програмування, необхідні для створення якісних мобільних додатків на платформі Android; - визначити оптимальні методи використання API Монобанку для отримання та обробки фінансової інформації у розроблюваному додатку; Для досягнення поставленої мети й виконання завдань використано наступні методи: логічний, синтезу, аналізу, порівняльний, обробка літературних джерел та розробка. Наукова новизна полягає у подальшому розвитку Андроїд-застосунка для фінансового обліку, що призвело до розширення його функціоналу за рахунок включення можливості обліку особистих витрат та доходів користувача. Практичне значення отриманих результатів полягає у створенні функціонального Android-застосунку, який дозволить користувачам зручно та ефективно керувати своїми фінансами. Даний додаток може бути ефективним інструментом для широкого кола користувачів, які прагнуть підтримувати контроль над своїми витратами або доходами та зменшити час, витрачений на їхнє управління.
- ItemBack-end соціальної мережі нового покоління «Dvij»(2023-12-31) Карпенко, Данило ОлеговичСучасний світ переживає період стрімкого розвитку інформаційних технологій і глибокого змішання віртуальної та реальної реальності. Соціальні мережі вже стали невідʼємною частиною нашого повсякденного життя, проте існує потреба в інноваціях у цій галузі, які б забезпечили більш глибоку, змістовну та взаємодопоміжну спільноту. Сучасні соціальні мережі нерідко переважно спрямовані на рекламу та масове споживання контенту. Завдяки проекту "Dvij", ми пропонуємо новий погляд на соціальну мережу, де спільнота об'єднується навколо спільних інтересів та захоплень, створюючи унікальний віртуальний світ для спільного дослідження та спілкування. Актуальність проекту "Dvij" полягає в наступному: 1) Зростаюча потреба в особистій інтеракції: У сучасному світі, де велика кількість спілкування відбувається в онлайні, люди все більше відчувають потребу в більш особистому та значущому взаємодії. 2) Гейміфікація як ефективний інструмент: Використання гейміфікації може значно покращити досвід користувачів і стимулювати їх взаємодію з платформою, роблячи її більш захопливою та забавною. 3) Зростаюча кількість онлайн-спільнот: Потреба у формуванні глибоких онлайн-спільнот, які об'єднують людей зі схожими інтересами, стає все більш актуальною. 4) Інновації в сфері штучного інтелекту та NFT: Використання штучного інтелекту для персоналізації та покращення досвіду користувачів, а також інтеграція NFT як форми внутрішньої валюти, може зробити платформу більш ефективною та привабливою. У контексті цих викликів та потреб, проект "Dvij" має великий потенціал забезпечити новий рівень спільноти та співпраці, який відповідає сучасним вимогам користувачів. 8 Метою даної дипломної роботи є розробка та дослідження соціальної платформи "Dvij", спрямованої на створення унікального віртуального середовища для спільнот, що об'єднуються навколо спільних інтересів та захоплень користувачів. Робота передбачає аналіз поточних тенденцій у сфері соціальних мереж, впровадження механік гейміфікації, використання штучного інтелекту та інтеграцію NFT як внутрішньої валюти для створення інноваційної та привабливої платформи для спільнот та взаємодії користувачів. Ключовими аспектами досягнення цієї мети є розробка функціоналу "Dvij", що відповідає потребам користувачів, та проведення ефективного тестування та оцінки досвіду користувачів для підтвердження ефективності та цінності платформи. Об'єкт – соціальна мережа нового покоління з використанням штучного інтелекту для генерації зображень. Предмет дослідження – Back-end соціальної мережі нового покоління з імплементацією штучного інтелекту на основі cервісу Midjourney для генерації. Методи дослідження – аналіз, порівняння та дослідження інформації потреб сучасного соціуму та реалізація актуального функціоналу в соціальній мережі. Аналіз, порівняння та дослідження сучасних технологій для реалізації функціоналу соціальної мережі нового покоління. Наукова новизна отриманих результатів – соціальна мережа нового покоління, яка надає актуальні рішення та можливості для сучасного світу. Використання штучного інтелекту для генерації зображень користувача на основі його дій в соціальній мережі. Унікальний інтерфейс та можливості соціальної мережі.
- ItemBack-end частина Web-сервісу надання перукарських послуг.(Національний авіаційний університет, 2022-06-30) Лебеденко, Ганна ЮріївнаІнтернет — найскладніша з будь-коли створених систем, у якій мільйони незалежних програмних та апаратних компонентів взаємодіють на різних рівнях. Це масштабування стало можливим завдяки геніальним та простим архітектурним принципам та інженерним рішенням. Коли в 1990-х роках Всесвітня павутина (WWW) увірвалася в життя людей, люди раптово отримали в свої руки величезну кількість інформації. Існує безліч типів програм, які можна розглядати як веб-служби, але взаємодія між програмами більшою мірою покращується за рахунок використання знайомих технологій, таких як XML та HTTP. Ці технології дозволяють програмам, що використовують різні мови та платформи, взаємодіяти знайомим чином. Всесвітню мережу можна розглядати як єдину інформаційну систему, яка є найважливішим результатом розвитку інтернет-технологій. Користувачі WWW безпосередньо стикаються з роботою таких програмних компонентів, як браузери, веб-сервери, пошукові системи. Всі ці програми, розвиваються самостійно, проте постійно набувають нових можливостей, не втрачаючи сумісності одна з одною. Сьогодні є безліч сервісів – від пошуку інформації та покупки повсякденних речей до супутникової навігації логістичних компаній. Одна з найпопулярніших сфер – сфера послуг. Сфера послуг та технології прийшли до успішного взаємозв’язку, який дозволяє покращити робочий процес та має ряд переваг як для клієнтів, так і для робітників. Розробка для сфери послуг наразі - дуже популярна та високо затребувана. Веб-сервіси спрощують онлайн-запис, надають всю потрібну інформацію, дозволяють залишити відгуки тощо.
- ItemBзaємoдiя мoбiльнoгo дoдaткy тa бaзи дaних.(Національний авіаційнй унівкрситет, 2021-06-27) Цвид, Владислав ВасильовичСьoгoднi нa вeб-дoдaткaх тpимaєтьcя нaɯe життя. Люди кoжeн дeнь зaхoдять в iнтepнeт в cвoї цiлях: хтocь пoчитaти нoвини, хтocь пoгpaти в гpy, хтocь нaпиcaти лиcтa, a хтocь пpocтo вбити чac, aлe ceнc y тoмy, щo тaк чи iнaкɯe кoжнa людинa пoв'язaни з iнтepнeтoм, a oтжe i з вeб-дoдaткaми. Beб-дoдaтки нaбyли пoпyляpнocтi y кiнцi 1990-х – пoчaткy 2000-х poкiв. Зapaз динaмiчний вeб-дoдaтoк – нeвiд'ємнa чacтинa iнтepнeтy. Haвiть пpocтий мeнeджep з пpoдaжy хoтiв би мaти влacний caйт. Сьooднi, вeб-дoдaтки – caмocтiйнi гpaвцi нa apeнi Software. Окpiм тoгo, щo вeб-дoдaтoк мoжe бyти пoвнicтю caмocтiйним, вiн тeж мoжe бyди пiдтpимyючoю cиcтeмoю. Для пpиклaдy, poзpoблюючи мoбiльний дoдaтoк, iнжeнep вce ж тaки зpoзyмiє, щo нe вийдe вмicтити вci дaнi нa мoбiльнoмy, a нaвiть якщo i вийдeт, тo щo ж тoдi зaлиɯитьcя кopиcтyвaчeвi нa пiceньки тa фoтoгpaфiї? l тyт нa дoпoмoгy пpихoдять вeб-дoдaтки, aлe в cвoємy нaйпepɯoмy виглядi, a y виглядi мocтiв мiж cepвepoм тa мoбiльним дoдaтoк aбo бyдь якoю iнɯoю нe cepвepнoю cиcтeмy в якiй нeмaє дocтaтнiх iнcтpyмeнтiв для кoмфopтнoгo oбiнy дaними iз cepвepoм. Однa з пoпyляpних мoв для пpoгpaмyвaння вeб-дoдaткiв є РНР. Пepɯa нaзвa: Personal Home Page Tools —мoвa пpoгpaмyвaння, бyлa cтвopeнa для гeнepaцiї HTML-cтopiнoк нa cтopoнi вeб-cepвepa. РНР є oднiєю з нaйпoɯиpeнiɯих мoв, щo викopиcтoвyютьcя y cфepi вeб-poзpoбoк. РНР пiдтpимyєтьcя пepeвaжнoю бiльɯicтю хocт-пpoвaйдepiв. РНР — пpoeкт вiдкpитoгo ПЗ. РНР iнтepпpeтyєтьcя вeб-cepвepoм в HTML, який пepeдaєтьcя нa cтopoнy зaмoвникa чи клiєнтa. Ha вiдмiнy вiд cкpиптoвoї мoви JavaScript, кopиcтyвaч нe бaчить РНР-кoдy, бo бpayзep oтpимyє гoтoвий html-кoд. Сaмe цeй фaктop є пepeвaгoю з тoчки зopy бeзпeки, aлe ocь iз-зa цьoгo пoтpiбнo змиpитиcь зi ɯвидкicть cтopiнoк. Алe нiщo нe зaбopoняє викopиcтoвyвaти РНР для гeнepyвaння i JavaScript. lcтopiя РНР пoчинaєтьcя з 1995 poкy, кoли Рacмyc Лepдopф (aнгл. Rasmus Lerdorf) cтвopив пpocтий зacтocyнoк мoвoю Perl, щo aнaлiзyвaв вiдвiдyвaння7 кopиcтyвaчaми йoгo peзюмe нa вeб-caйтi. Пoтiм, кoли цим зacтocyнкoм вжe кopиcтyвaлиcя кiлькa чoлoвiк, a чиcлo oхoчих oдepжaти йoгo пocтiйнo збiльɯyвaлocя, Лepдopф нaзвaв твopiння Оcoбиcтi iнcтpyмeнти дoмaɯньoї cтopiнки aнгл. Personal Home Page Tools вepciя 1 i виcтaвив для вiльнoгo кopиcтyвaння . З тoгo чacy РНР[1] i зaлиɯaєтьcя пoпyляpнoю мoвoю.
- ItemCRM система для сервісного центру повірки лічильників газу(Національний авіаційний університет, 2023-12-31) Величко, Данило ПавловичУ даній кваліфікаційній роботі було розроблено програмний продукт для спрощення документообігу, перевірки поточного статусу повірки лічильників газу та нотифікації центрів повірки щодо працездатності лічильника. Кожне регіональне газове об’єднання має власні центри повірки газових лічильників, які мають досить комплексний, розгалужений на кілька етапів, принцип роботи, який ускладняються тим, що кількість газових лічильників, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці, а також повірці після ремонту постійно збільшується. Саме тому постає питання розробки масштабованої програмної системи, яка б автоматизувала даний процес, а також забезпечила б конфіденційність збережених даних, давала можливість поділяти користувачів як територіально, так і за ієрархічним принципом компанії задля цього. Сучасні програмні рішення мають відповідати певним стандартизованим критеріям, щоб підтримувати працездатність інформаційної системи на стабільному рівні, а також для можливості додавання нового функціоналу до системи для врахування зростаючих потреб користувачів у майбутньому. Під час розробки проекту, основну увагу було приділено на подальшу масштабованість продукту та можливість його інтеграції з зовнішніми системами. Як результат, такий підхід дозволив створити швидкий та ефективний інтерфейс користувача, який може бути розгорнутим на сервері та інтегрованим в інші зовнішні системи, які б мали можливість розширити функціонал продукту. Таким чином, основні дослідження даної роботи стосувалися аналізу та вивчення існуючих підходів для вирішення питань, пов’язаних зі здатністю розширюватися новим функціоналом та інтегруватися з більшими системами, які б дали можливість використовувати їхні переваги користувачам. Важливим для доменної області було створення системи поділу користувачів за певними критеріями, а також можливості надавати адміністраторам продукту гнучку панель керування користувачами на своєму територіальному рівні. Також ця робота дозволила експериментально дослідити особливості використання хмарної платформи Salesforce, та її платформи Community Cloud, технології Visualforce для імплементації веб-додатку документообігу, створити набір автоматизованих тестів для перевірки повноти покриття системою бізнес-вимог предметної області. Головною особливістю програмного рішення є те, що кожний користувач системи має певний набір дозволів як на рівні поширення записів, так і на рівні можливих дій з ними, в залежності від своєї територіальної та ієрархічної приналежності. Практична значимість системи полягає в тому, що кожний з етапів головного процесу став автоматизованим елементом системи документообігу та має змогу бути налаштованим відповідно як до персональних, так і корпоративних вимог кожної окремої організації міжрайонного управління з експлуатації газового господарства (МРУЕГГ). Розроблене програмне рішення дозволяє вносити інформацію про газові лічильники, їхні технічні характеристики, стежити за результатами та статусом виконання повірки, що призводить до внутрішньої структуризації та стандартизації основних бізнес-процесів центрів повірок, а також до більш ефективного використання робочого часу робітників компанії. Головний функціоналу додатку полягає в тому, що користувач має можливість створювати, зберігати, редагувати інформацію щодо самих газових лічильників, так і до статусів їхньої повірок, коментарів щодо обслуговування, проведення ремонтних робіт, а також у територіальному та ієрархічному поділ робітників, який визначає персональний функціонал системи для того, щоб кожний з працівників відповідав лише за конкретно визначений етап головного процесу на певній з локацій компанії. Результатом виконаної роботи є програмний продукт, основна функціональність якого покриває головні вимоги роботи центру повірки газових лічильників й, у разі появи нових бізнес критеріїв, здатен бути розширеним новим функціоналом для поліпшення користувацького досвіду роботи з ним.
- ItemCRM система для сфери торгівлі на базі Salesforce(Національний авіаційний університет, 2022-06-30) Величко, Данило ПавловичВеликі підприємства мають складні процеси та вимоги до інтеграції, а також зазвичай охоплюють кілька локацій по всьому світу. Тому вони шукають найкращих у своєму класі програми, які вирішуватимуть не лише їхні поточні потреби, а й потреби майбутнього. Здатність адаптувати додаток до їхньої практики, термінології та інтеграції з іншими існуючими програмами чи процесами є ключем для них. Вони інвестують стільки ж у програмний продукт, як і на якісного його постачальника, здатного надати програмну стратегію, яка розвиватиметься разом із ними. Враховуючи вищезазначене, автоматизація бізнес-процесів системи товарообігу на платформі Salesforce та її хмари Sales Cloud за допомогою комерційного додатку є актуальною. Сучасні програмні продукти вимагають ретельного створеного плану з розробки, щоб зберегти базу коду масштабованою. Реалізуючи цей проект, багато часу було приділено саме тому, щоб програма була створена згідно до розширених шаблони кодування на основі галузевих стандартів корпоративних патернів та їх специфіки для платформи Force.com. Це дозволило на виході отримати максимум преференцій з особливостей платформи та впровадити ефективний користувацький інтерфейс для взаємодії з програмним рішенням. Отже, теоретичні дослідження цієї роботи базувалися на ознайомленні та вивченні основних підходів для рішення проблеми з масштабованістю та декомпозиції написаного коду. Для того, щоб програма працювала більш ефективно було створено декілька класів, які створюють асинхронні одиниці роботи на сервері, що здатні паралельно розв’язуватися задля вирішення поставлених задач. Експериментально було досліджено особливості використання платформи Salesforce та її хмарного продукту Sales Cloud для створення специфічного рішення у сфері торгівлі, а також проведено модульне тестування запропонованих властивостей системи. У даній дипломній роботі було створено комерційний продукт для ведення інформації про клієнтів, з описом головних користувачів системи та їх можливостями зі взаємодії з нею. Створення програмного рішення, головна особливість якого полягає у тому, що кожна людина, яка користується системою, прив’язана до певної територіальної одиниці та може керувати процесами у рамках неї є наукової новизною даної роботи. До практичної значимості можна віднести те, що кожен з головних процесів системи підлягає системі електронного документообігу у вигляді можливості завантаження на локальний пристрій різного роду звітів та графічного представлення певних його характеристик. Створена система дозволяє корегувати у доступному вигляді інформацію про постачальників та клієнтів компанії, що приводить до поліпшення взаємодії у внутрішній системі фірми, а також до економії часу та грошей замовника продукту. До головного функціоналу програмного рішення можна віднести: створення та зберігання інформації про робочих, постачальників та клієнтів компанії, а також взаємодії між ними; територіальний поділ робочих, щоб кожен з них міг контролювати певним процесом на певній локації; можливість завантаження робітником компанії певних файлів з інформацією про клієнта та їх перегляд. Результатом виконаної роботи є продукт, функціонал якого може бути використаним та, за бажанням, розширеним компанією у сфері торгівлі для забезпечення ефективного внутрішнього контролю над процесами.
- ItemCRM-система оброблення звернень для офісу середнього масштабу(Національний авіаційний університет, 2023-12-31) Грабовський, Олександр ЮрійовичКожна, велика чи маленька організація з самого моменту заснування стикається з необхідністю якимось чином організувати взаємодію між ІТ підрозділом та користувачами. На початку цю функцію зазвичай виконують живе спілкування, електронна пошта та телефон. Такі методи не дають можливості категоризувати, систематизувати та пріоритезувати звернення, не кажучи про базу знань, контроль витраченого часу, систему онлайн узгоджень та ще безлічі елементів функціоналу. Звісно, така спрощена система теж має право на життя, але загальна тенденція в світі інформаційних технологій спрямована на впорядкування, автоматизацію і максимальну ефективність функціонування ІТ інфраструктури та надання послуг. Виходячи з цього у 80-х роках минулого сторіччя було створено бібліотеку інфраструктури інформаційних технологій або ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Вона описує кращі світові практики організації підрозділу, що надає послуги у галузі інформаційних технологій. Системний підхід ITIL дозволяє забезпечити ефективне функціонування ІТ-служб, задовольнити потреби користувачів, забезпечити сталий і передбачуваний розвиток інформаційної системи підприємства. В процесі виконання даної роботи буде розглянуто з яких процесів складається дана бібліотека. Та крім профільних процесів основою є власне робота служби підтримки користувачів (HelpDesk або ServiceDesk). Саме для цієї служби ми і будемо аналізувати, вдосконалювати та створювати інформаційну систему, яка дозволить об’єднати використання інфраструктурної бібліотеки та збір і систематизацію звернень користувачів. В результаті аналізу існуючих CRM систем оброблення запитів користувачів і окремої гілки розвитку – тікетингових систем ми маємо отримати загальні складові таких систем та загальний принцип їх роботи. Крім того ми зможемо отримати розуміння про сильні та слабкі сторони цих систем і, відповідно, спробувати взяти найкращі підходи для нашої системи. Також, необхідно брати до уваги не тільки технологічні переваги таких систем, а і 7 доступність їх для кінцевого користувача. Ця доступність може складатися з власне фінансового аспекту (вартість самої системи, вартість навчання користувачів, вартість необхідного обладнання та вартість обслуговування в процесі експлуатації), а також з об’єктивної складності системи для ІТ користувачів і для рядових співробітників організації. Підбір системи оброблення звернень користувачів, відповідної потребам офісу певного розміру, дає змогу максимально ефективно використовувати як людський, так і матеріальний ресурс. В даній роботі розглядається саме офіс середнього розміру, що передбачає наявність команди ІТ підтримки та повний спектр обладнання та програмного забезпечення для функціонування офісу. А це вже досить складний інфраструктурний організм, який потребує організації та впорядкування. У зв’язку з цим тема дипломної роботи: «CRM-система оброблення звернень для офісу середнього масштабу» є на сьогодні актуальною. Метою створення такої системи є підвищення ефективності функціонування служб ІТ підтримки та покращення подальшого аналізу отриманих даних.
- ItemCRM-система “MyCollection” для колекціонерів на базі iOS із використанням мови Swift та Firebase(Національний авіаційний університет, 2024-12-16) Небога, Дмитро ВасильовичТехнологічний прогрес не лише змінює спосіб взаємодії людей із навколишнім світом, а й сприяє вирішенню низки складних задач у різних сферах діяльності. Колекціонування є однією з таких сфер, де впровадження нових технологій відкриває великі можливості для спрощення процесів організації та управління зібраннями. Колекціонування охоплює широкий спектр інтересів, від збирання марок і монет до антикваріату, картин і рідкісних книг. Попри різноманітність предметів колекціонування, всі колекціонери постійно стикаються з одними й тими ж викликами: як систематизувати, зберегігати та зробити доступною інформацію про свої предмети, а також інтегрувати базу клієнтів в одному середовищі. Однією з найбільших проблем сучасних колекціонерів є відсутність інструментів, які могли б об’єднати всі необхідні функції управління колекцією. Багато з них досі використовують базові інструменти, такі як таблиці Excel, текстові файли або паперові записи, для ведення обліку своїх зібрань, а також галерею смартфону для зберігання фото предметів. Ці інструменти мають серйозні обмеження: вони не дозволяють в одному місці інтегрувати візуальну інформацію (фотографії), складні метадані, такі як історія придбання або оцінка вартості, категорія, підкатегорія предмету, а також не забезпечують гнучкого пошуку й аналізу. Додатково це створює ризик втрати даних через людський фактор або технічні несправності. Ще однією значною проблемою є інтеграція з інформацією про клієнтів. Колекціонери, які займаються продажем чи обміном своїх предметів, потребують ефективного інструменту для зберігання даних про клієнтів, відстеження їхньої зацікавленості в певних предметах і управління історією угод. Відсутність централізованого підходу до цієї задачі призводить до зниження ефективності роботи та втрати можливостей для розвитку бізнесу. Аналіз ринку мобільних додатків виявив, що більшість наявних рішень не враховують специфіку потреб колекціонерів. Зокрема, існуючі CRM- системи, такі як Salesforce або Zoho CRM, здебільшого орієнтовані на корпоративний сегмент і не надають можливості роботи з фізичними об’єктами, як це потрібно колекціонерам. Водночас мобільні додатки для управління колекціями мають обмежений функціонал і не інтегруються з базами даних клієнтів. Це створює унікальну можливість для розробки спеціалізованого рішення, яке б об’єднувало ці функції в одному продукті. Таким чином, виникла потреба у створенні мобільного додатку, який би забезпечував зручність і ефективність управління колекціями, а також інтегрував функції CRM-системи для роботи з клієнтами. Рішенням цієї проблеми є розробка мобільного застосунку “MyCollection”, який пропонує новий підхід до управління колекціями, об’єднуючи цифрову каталогізацію предметів і ведення клієнтської бази. Розробка такого продукту є актуальною, оскільки він вирішує одразу дві ключові проблеми сучасних колекціонерів: систематизацію інформації про предмети та управління клієнтами. Аналіз ринку показав, що жоден із доступних мобільних застосунків не забезпечує такого рівня інтеграції й функціональності, як пропонує “MyCollection”. Впровадження такого рішення значно спростить роботу колекціонерів, зменшить кількість ручної роботи та підвищить ефективність управління зібраннями.