Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій by Subject "3D графіка"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemТехнологія моделювання взаємодії об’єктів у ігровому середовищі Unity(Національний авіаційний університет, 2024-06-20) Дерда, Іван ВолодимировичНа сьогоднішній день ігри відіграють важливу роль в нашому житті. Раніше ігровий процес був доступний лише на стаціонарних комп’ютерах, але завдяки стрімкому розвитку технологій в них можна грати не лише на комп’ютері дома але й на своєму мобільному телефоні, коли нам потрібно скоротати час або на відпочинку а то й навіть у дорозі. Реалізація реалістичної взаємодії об’єктів є не аби яким важливим завданням, яке має великий вплив на привернення уваги гравців. Тому в сучасних продуктах на відміну від старих присутня максимальна взаємодія з інтерактивним середовищем ігрового світу. Графічна складова ігор теж не стоїть на місці, в ААА чи VR проектах іноді важко відрізнити ігровий процес від реального життя. Усі ігри були зроблені завдяки цілим командам, не тільки розробниками. Команда складається з керівника проекту, розробників, дизайнерів, художників та клієнта, який замовив цей продукт. Успішне виконання даного завдання потребує здійснення наступних кроків: • огляд наявних ігрових продуктів та технологій моделювання взаємодії об'єктів у них; • визначення основних інструментів та технологій, необхідних для реалізації продукту; • проектування і реалізації основних функціональних можливостей системи. Практичне значення отриманих результатів. Реалізований в процесі дипломного проектування прототип дозволяє користувачам наглядно побачити та відчути фізичну взаємодію об’єктів. Також мною було покращено свої технічні навички у програмуванні, дизайні та проектуванні ігор. Інноваційні підходи до вирішення проблем, пов'язаних з реалізацією фізичних взаємодій та мережевої синхронізації, можуть бути застосовані в інших проектах.