Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу by Subject "branding"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemEducational and methodological complex of discipline "Branding" for the English-language project(National Aviation University, 2021) Petropavlovska, Svitlana; Петропавловська, СвітланаThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the features of the Internet and the specifics of marketing activities in the network. The purpose of mastering theoretical and basic knowledge, mastering the theoretical and practical foundations of branding, developing key competencies in the field of brand creation and management, mastering the skills of sociological analysis of the brand as a social, communicative, semiotic and marketing category, teaching to make effective strategic and tactical decisions regarding creation and development brand.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Брендинг в Digital середовищі"(Національний авіаційний університет, 2021) Казанська, Олена; Kazanska, OlenaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у взаємодії виробничо-господарської і маркетингової діяльності в умовах розвитку інформаційного ринку. Метою оволодіння теоретичними і базовими знаннями, засвоєння основних положень та підходів про особливості використання інструментів брендингу в Інтернет-середовищі та формування у студентів уміння застосовувати ці інструменти та методи у практичній діяльності.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Брендинг"(Національний авіаційний університет, 2021) Петропавловська, Світлана; Petropavlovska, SvitlanaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей Інтернету і специфіки здійснення маркетингових заходів у мережі. Метою оволодіння теоретичними і базовими знаннями, засвоєння теоретичних та практичних основ брендингу, розвиток ключових компетенцій в області створення та управління брендом, оволодіння навиками соціологічного аналізу бренду як соціальної, комунікативної, семіотичної та маркетингової категорієї, навчити приймати ефективні стратегічні та тактичні рішення щодо створення та розвитку бренду.