Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу by Subject "artificial intelligence"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemНавчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Штучний інтелект в маркетингових дослідженнях»(Національний авіаційний університет, 2021-02-02) Касьянова, Наталія Віталіївна; Kasyanova, Natalia Vitalievna; Касьянова, Наталья ВитальевнаДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингових досліджень. Метою викладання дисципліни є: формування знань і умінь застосування спеціалізованого програмного забезпечення та інформаційних систем для вирішення задач управління маркетинговими процесами, побудова і дослідження концептуальних, математичних і комп’ютерних моделей об’єктів і процесів в маркетингових дослідженнях. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: вміння використовувати комп’ютерно-орієнтовані системи для забезпечення контролю і якості навчання учасників освітнього процесу застосування спеціалізованого програмного забезпечення для впровадження систем управління навчанням, веб-дизайну, аналізу й візуалізації даних.