Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу by Subject "aviation market"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemВдосконалення маркетингової стратегії Авіакомпанії Azur Air Ukraine(2020-12-20) Аль-Маяхі, Алі Абед-ХамзаНині авіаційна галузь України є однією з найважливіших складових ринкової економіки нашої держави, і являє собою одну з базових, стратегічно важливих галузей країни. На ринку авіаперевезень конкуренція з кожним роком посилюється. Причиною цього можна назвати щорічний запуск нових рейсів, які відкриваються авіакомпаніями, тим самим перед споживачами постає великий вибір авіаперевізників за вибраним напрямком. Запорукою успішної діяльності та постійного розвитку авіакомпаній є саме маркетинг, який, з одного боку, ретельно вивчає ринок, попит, уподобання споживачів та їх потреби, а з іншого – активно впливає на ринок, попит, формування потреб та на їх уподобання. Саме маркетингова діяльність є тим необхідним стратегічним елементом, що визначає відносини всередині компанії та взаємодію з навколишнім середовищем.