Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу by Subject "audit"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemАналіз стану та розробка заходів щодо удосконалення товарної політики підприємства(Національний авіаційний університет, 2021-06-16) Бичуля, Марина ІгорівнаТоварна політика підприємства і зокрема сам товар є головним елементом комплексу маркетингу. Можна удосконалювати цінову політику, систему просування продукції і збуту, однак без високоякісного товару, характеристики якого відповідають запитам споживачів, на успіх на ринку сподіватися не варто. Практика переконливо доводить, що основу ринкового успіху відомих товарних марок становить саме товар. А в сучасних економічних умовах актуальність маркетингової товарної політики лише зростає.