Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу by Subject "analysis"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketing research on the competitiveness in the market of beauty salons(National Aviation University, 2023-06-24) Tyupysheva, Veronika Yuriivna; Тюпишева, Вероніка ЮріївнаIn current market conditions characterized tough competition and frequent changes, marketing plays an important role in the activity of any company which adjusts the relationship between the organization and the consumer. The market of services is constantly developing, people's needs are changing, therefore it is necessary to find new ways of marketing activity. Economic changes in Ukraine will not be successful if marketing activity is not modernized, taking into account impact of negative external factors (such as war condition, Covid 19 pandemic). The necessary conditions for achieving self-sufficiency and self-financing in market conditions for modern companies are concentration on consumers, flexible adaptation to changing market conditions. In order to provide answers to these questions, it is necessary to analyse in detail the demand characteristics, potential opportunities of sales volumes, the competitive environment, customers preferences, prerequisites for production, the availability of needed resources and qualifications of staff etc. Indeed, a lot of activities of an enterprise in many types of markets begins with marketing.
- ItemАналіз маркетингової діяльності мережі салонів красоти(Національний авіаційний університет, 2021-06-18) Півень, Марина АндріївнаМаркетингова діяльність це не просто набір інструментів для просування бізнесу вперед, це ціла система, яка включає в себе збір інформації, її обробку, дослідження і аналіз, виявлення основних проблем і напрямків для розвитку і само собою засоби досягнення цих цілей. Грамотне ведення маркетингової діяльності на підприємстві - це ціле мистецтво, необхідне для того щоб фірма працювала успішно і приносила прибуток.
- ItemАналіз сучасного стану та тенденції розвитку кондитерською ринку України(Національний авіаційний університет, 2021-06-17) Харлампова, Тетяна ВолодимирівнаОсновна спрямованість маркетингової діяльності - визначення, аналіз та врахування факторів, які впливають на процеси виробництва продукції та її просування на ринку. В її основі лежить детальний і об’єктивний аналіз ринку за обраними напрямками (аналіз споживачів, товарів, цін, конкурентів тощо) і точна інтерпретація його результатів. На основі результатів роботи маркетингових підрозділів, керівництво підприємства приймає рішення щодо вибору стратегії і тактики розвитку, планує виробничо-збутову і фінансову діяльність.
- ItemРозвиток маркетингової стратегії на підприємстві з іноземними інвестиціями на прикладі ТОВ КХП «Талне»(Національний авіаційний університет, 2021-02-25) Бабак, Тетяна ВолодимирівнаСтановлення ринкового господарства в Україні супроводжується рядом невирішених проблем. Ринкові відносини юрмуються в неймовірно складних економічних умовах: спад виробництва, інфляція, дезінтеграція господарських зв'язків, плинність кадрів, збільшення тарифів на доставку продукції, неплатоспроможність споживачів. У цих умовах особливо виділяється проблема застосування нових форм і методів в організації маркетингової діяльності і як наслідок розвиток маркетингової стратегії. В даний час вдосконаленню збутової діяльності приділено значну увагу
- ItemТенденції розвитку світового аграрного ринку(Національний авіаційний університет, 2021-06-17) Яременко, Михайло СергійовичАграрний сектор економіки є однією з найбільш важливих галузей в економіках усіх країн, оскільки від рівня розвитку сільського господарства залежить продуктова безпека країни. Країни з розвиненою сільськогосподарською індустрією, забезпечивши внутрішній ринок, виходять на зарубіжні з метою реалізації конкурентоздатної продукції, витісняючи локальних виробників.