Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу by Subject "ABC-аналіз"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemМаркетингова товарна політика підприємства та напрями її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Снек Драйв»)(Національний авіаційний університет, 2021-12-25) Князік, Анна ВадимівнаОб’єктом дослідження є процес маркетингового управління підприємством ТОВ «Снек Драйв», а предметом – теоретичні та методико прикладні засади формування і реалізації маркетингової товарної політики. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «Снек Драйв». Методи дослідження: спеціальні та загальнонаукові методи, зокрема: статистично-економічний – дослідження тенденцій розвитку ринку, графічний та табличні методи, методи стратегічного аналізу (BCG, ABC, І.Ансоффа, SWOT), методи логічних порівнянь та узагальнень, методи аналізу та синтезу. Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні стратегічних пріоритетів формування маркетингової товарної політики підприємств харчової промисловості. Значущість виконаної роботи та висновки полягають у наданні можливості використання запропонованих пропозицій щодо удосконалення товарної політики підприємства харчової промисловості. Наукові результати випускної роботи апробовані на XIV Міжнародній науково-практичній конференції «THEORETICAL FOUNDATIONS IN PRACTICE AND SCIENCE 2021» (опубліковані тези доповіді у збірнику матеріалів конференцій).