Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45864
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем by Subject "джерела тиску"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Гідравлічна система важкого транспортного літака зі злітною масою 500 тонн(Національний авіаційний університет, 2021-06-16) Ланчук, Іван ІвановичРозвиток цивільної авіації, яка займає важливе місце в загальній транспортній системі, заважає постійному підвищенню її ефективності: кількості рейсів, економічності та регулярності. Що відіграє головну роль у цьому процесі, це технічний рівень виробництва літаків, особливо стан бортової гідравлічної системи. Γідравлічна система - це сукупність обладнання, призначеного для приводу механізмів і агрегатів за рахунок забезпечення робочої рідини під тиском. Оскільки інерція гідроагрегатів менша, ніж у електричних агрегатів, вони мають вищу швидкість збору та менший час затримки при обробці командних сигналів, що особливо важливо для високошвидкісних механізмів відстеження, особливо приводів управління літаками. Πеревагою гідравлічної системи є те, що вона може постійно регулювати вихідну швидкість і має високий ступінь виконання, її рух є плавним, рівномірним, стабільним, тривалим терміном служби та високою ефективністю. Крім того, ця система структурно простіша для запобігання перевантажень та забезпечення демпфування автоколивань. Однак їх легко виготовити. Цінною якістю гідравлічної системи є легкий контроль різних параметрів, частоти, тиску, швидкості, зміни обсягу рідини, реверсу та їх комбінацій. Крім того, гідравлічна система дозволяє встановлювати привод в будь-якому проміжному положенні в межах заданого діапазону.Item Розробка та дослідження системи джерел тиску гідравлічної системи важкого транспортного літака(Національний авіаційний університет, 2020-12-21) Борисенко, Юлія АндріївнаДипломна робота присвячена дослідженню гідравлічної системи важкого транспортного літака АН-124-100, конструктивного виконання та особливості роботи гідравлічної системи АН-124-100, її принципова та функціональна схеми. Метої дипломної роботи є розробка проекту по заміні гідротрансформатора в ГС5 літака АН-124-100 турбонасосною установкою, з метою забезпечення можливості аварійного випуску закрилків для посадки літака в умовах відмови чотирьох гідросистем та відсутності електропостачання на борту. Проведення досліджень та аналізу процесів пульсацій у гідравлічних системах. Перевірка характеристик різних типів гасителів пульсацій, та проектування оптимального варіанту гасителя. Методом дослідження є дослідження пульсацій тиску в авіаційних ГС. Установлено можливість заміни використовуваного гідротрансформатора на турбонасосну установку зі збереженням необхідних характеристик та внесено необхідні зміни у принципову та функціональну схему гідросистеми. Матеріали дипломного проекту рекомендується використовувати в навчальному процесі та практичній діяльності працівників конструкторського бюро.Item Розробка та дослідження системи джерел тиску гідравлічної системи середньомагістрального пасажирського літака(Національний авіаційний університет, 2020-12-21) Городиський, Роман ВладиславовичДипломна робота присвячена дослідженню гідравлічноі системи середньомагістрального пасажирського літака АН-148, предметом дослідження є конструктивне виконання та особливості роботи гідравлічної системи АН-148, її принципова та функціональна схеми. Мета дипломного роботи – розробка проекту по заміні гідробаків літака АН-148 баками закритого типу, з метою економії маси літака за рахунок відсутності необхідності встановлення системи наддуву гідробаків. Дослідження та аналіз кавітаційних процесів у гідравлічній системі літального апарата. Метод дослідження – аналіз процесу кавітації у гідравлічній системі літального апарата. Установлено можливість заміни використовуваного гідробака на гідробак закритого типу зі збереженням необхідних характеристик та внесено необхідні зміни у принципову та функціональну схему гідросистеми. Проведено дослідження процесу кавітації в гідравлічній системі літального апарату. Матеріали дипломної роботи рекомендується використовувати в навчальному процесі та практичній діяльності працівників конструкторського бюро. Прогнозовані припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – розробка проектної та конструкторської документації по внесенню змін в гідравлічну систему літака АН-148.