Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45864
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем by Subject "двигун"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Паливна система пасажирського літака зі злітною масою 130-140 тонн(Національний авіаційний університет, 2021-06-16) Вен, ШоПаливна система літака призначена для розміщення і зберігання необхідного для виконання польоту запасу палива та безперебійним його поданням в працюючі двигуни у необхідній кількості і під необхідним тиском на усіх режимах польоту, а також в широкому діапазоні температур та висотах польоту. Крім того паливо на деяких літаках може використовуватися для охолодження агрегатів, системи кондиціювання, радіоелектронної апаратури, балансування ПС, масла, привода постійної частоти обертання генератора та ін., а також може використовуватися як робоча рідина у різноманітних автоматичних пристроях, наприклад керування створками сопла та лопатками. Паливні системи всіх літаків можна умовно поділити на дві системи: зовнішню, або літакову, і внутрішню, або систему двигунів. До внутрішньої системи відносяться паливні агрегати і трубопроводи, що сполучають їх, встановлені на двигуні.Item Паливна система середньомагістрального пасажирського літака зі злітною масою 75 тонн(Національний авіаційний університет, 2021-06-16) Шатило, Сергій ВолодимировичЗа роки свого існування паливна система літака із засобу подачі пального до двигунів перетворилася на складний комплекс агрегатів та магістралей. До першочергового призначення, безперебійної подачі пального із баків до камер згорання двигунів за всіх можливих умов польоту літака і режимів роботи двигунів, додалися й інші, такі як дренаж пального, охолодження агрегатів за допомогою пального та інші. З плином часу росли і вимоги до паливної системи. Сьогодні до таких систем пред'являються жорсткі умови з надійності, технологічності, вагових і габаритних характеристик. Створення подобної системи потребує аналізу, порівняння різних варіантів виконання вже існуючих таких систем, пошук важливих аспектів і технічних рішень, що призведуть до створення оптимальної та раціональної системи. Основною ціллю всіх цих заходів є одержання в результаті надійної та ефективної системи, що в даному випадку проектується для літака-прототипа. Головною метою розробки є створення такої паливної системи, яка за своїми характеристиками, такими як надійність, ефективність, живучість, масової та габаритної характеристик, ремонтопридатності, технологічності, вибухо- та пожежонебезпеки зможе задовольнити сучасні строгі вимоги. У процесі розробки здійснюються обґрунтування, вибір конструктивної та принципової схем паливної системи, який виходить з порівняльного аналізу недоліків і переваг подібних схем і конструктивних рішень. Мета даної розробки є обґрунтування спроектованої схеми і її реалізації, дано повний опис роботи. Через різні фактори, які мають суттєвий вплив на економічну ефективність експлуатації літака при технічному обслуговуванні, була зроблена спроба вдосконалення системи.