Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 203
Results Per Page
Sort Options
- ItemAlgorithms for automating flight quality assessment in case of avionics failures(National aviation university, 2020-12-23) Нич, Евеліна Олегівна; Nych, Evelina OlehivnaThe total volume of the explanatory note to the thesis on "Algorithms for automating flight quality assessment" is a page and contains figures, tables and sources of information used. the impact of the technological approach on automation, there is a sufficient amount of information obtained from both information systems indicating deficiencies that threaten flight safety and from reports of aviation incidents.
- ItemInertial sensors in remotely piloted aircraft systems(National aviation university, 2020-12-23) Вигонюк, Марина Ігорівна; Vyhoniuk, Maryna IhorivnaInnovation of the project is the new use of the known technologies. The relevance of scientific work lies in the need for real time obtain the spatial position of aviation systems during the primary and secondary training of operators to manage the above systems. This will not only get the characteristics of each operator and identify the patterns of its activities, but continue to predict the emergence systematic errors inherent in a particular operator. And further to promote their reduction, which will significantly affect the process of training operators aviation systems and help increase the level of aviation security in general.
- ItemAndroid program - Pocket avionics for an electronic tablet of airline(National aviation university, 2020-12-23) Козаков, Марк Олександрович; Kozakov, Mark OleksandrovychLearn Aircraft Avionics is an educational application Pocket Avionics. If you are looking for basic Aircraft Avionics app so you are in a right place. This application will provide you most important & informative lessons. This basic Aircraft Avionics app will give you definition and classification. Learn Aircraft Avionics app is essential for beginners. It will give you most common & useful chapters. This app will provide you example and explanation. So now you can carry your basic Aircraft Avionics book collection anywhere by Pocket avionics app and can learn anytime.
- ItemThe method of forming crew actions in case of failures in avionics systems(National aviation university, 2020-12-23) Кравець, Ірина Вікторівна; Kravets, Iryna ViktorivnaEstablished, that necessary to determine the amplitude of change of angle of attack. Analyzed oscillograms of real flights, construct a histogram of the distribution of the roll angle flight without failures after the 3rd turn. Thesis materials are recommended for using alarming system in case of training of pilots’ anti-stress program on simulators. Foreseeable assumptions about the development of the research object: increasing the quality of the flight operation, reliability and aviation safety in general, by training pilots on simulators to withstand the stress that arises in emergencies.
- ItemМодернізація індикації персональної системи попередження зіткнень у повітрі (PCAS)(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Стущанський, Юрій ВасильовичВ роботі розглянута модернізація персональної системи попередження зіткнень в повітрі, шляхом застосування додаткового пристрою індикації. В даній роботі зроблений аналіз авіаційних подій, які пов’язані з небезпечним зближенням та зіткненням повітряних суден в повітрі та визначено, що в більшості випадків їх причиною є людський фактор, неправильна оцінка та прогнозування повітряної обстановки з боку диспетчера. У зв'язку з цим була розроблена допоміжна технічна бортова система попередження зіткнень в повітрі. При розгляді вимог і характеристик існуючих бортових систем попередження зіткнень, визначено, що системи БСПЗ модифікацій 7.0 і 7.1 TCAS 2000, які рекомендовані до застосування документами Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), мають складну апаратну частину, що позначається на високій ціні виробу, а також мають глибоку інтеграцію в пілотажно-навігаційні комплекси повітряного судна, що визначає високу вартість її установки і технічного обслуговування. Ці умови не дозволяють застосовувати БСПЗ цих модифікацій на легкомоторних повітряних судах. В процесі розгляду теми, вияснилося, що за характеристиками персональна система попередження зіткнень в повітрі PCAS XRX взмозі вчасно надати пілотові достовірну інформацію про трафік, для прийняття ним рішення щодо виправлення конфліктної ситуації і може бути застосована для цієї цілі для легкомоторних повітряних суден. Але для якісного сприйняття пілотом інформації про повітряні суда, які конфліктують, є кілька ергономічних проблем індикації.
- ItemМоніторинг конфліктних ситуацій в цивільній авіації(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Михайленко, Ірина ЮріївнаВ дипломній роботі було розглянуто процес авіаційного конфлікту крізь призму диференціальних ігор і доведено, що конструктивне аналітичне рішення може бути побудоване лише для двох ігор на втечу. Для більшої кількості біженців оптимальна поведінка гравця є просто числовою. Але чисельне дослідження можливе лише для певної кількості гравців не більше п’яти, інакше завдання важко вирішити. Складність цих завдань стає очевидною з огляду на те, що їх рішення повинні прийматися в режимі реального часу. Тому методи та алгоритми, що реалізують прийняття рішень, повинні бути дуже швидкими. Рух літального апарату - це керований процес, тому параметри його траєкторії польоту залежать від часу. Такий підхід дозволяє достатньо врахувати динаміку польоту при прогнозуванні траєкторії польоту в найближчих районах літака. Пропорційна залежність дозволяє отримати надійний прогноз траєкторії польоту.
- ItemПрацездатність та обмеження авіаційного персоналу під час технічного обслуговування ПС(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Олішевська, Тетяна ОлександрівнаВ роботі проведений аналіз факторів що впливають на технічне обслуговування повітряних суден та зроблені певні висновки, що технічне обслуговування ПС являється надзвичайно важливим компонентом системи безпеки польотів, тому факторам, що на нього впливають, потрібно приділяти велику увагу. Отримані результати та висновки під час роботи над даним проектом, можуть бути використані для управління якістю технічного обслуговування ПС та для створення систем з технічного обслуговування і ремонту АТ, щоб забезпечити збереження льотної придатності повітряного судна в експлуатації.
- ItemСистема кондиціювання літака Ан - 148(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Рудик, Сергій ВікторовичВ даній магістерській роботі було проведено ознайомлення з літаком Ан – 148 його технічними характеристиками і експлуатацією. Проведено дослідження принципів побудови системи кондиціювання повітря та її експлуатаційних особливостей. Також було розглянуто технологію обслуговування: перевірку працездатності СКП на землі з відбором повітря від ДСУ та від двигунів. Результати дослідження переконують, що СКП літака Ан – 148, порівняно з СКП других літаків, є достатньо надійною і економічною як на теперішній час. Беручи до уваги те, що технічний прогрес в літакобудуванні не зупиняється, а системам які відповідають за безпеку і комфортабельність польотів пред’являються більш жорсткі вимоги в аспекті надійності, економічності та екологічної безпеки, тому вдосконалення СКП, як і інших систем, є актуальним. В магістерській роботі зроблені розрахунки основних показників системи кондиціювання повітря при стоянці літака. В ньому розраховані такі параметри, як температура, тиск і вологість їх результати були порівнянні з встановленими нормами льотної придатності цивільних літаків. Матеріал, що викладається в роботі, побудований таким чином, щоб його можна було використовувати при проведенні наукових досліджень, у навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців з льотної та технічної експлуатації повітряних суден.
- ItemКонкурентоспроможність авіакомпаній України на міжнародному ринку(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Товтіна, Юлія ОлександрівнаУ дипломній роботі розглядаються головні і фундаментальні поняття для успішної діяльності компанії, яка б могла конкурувати на міжнародному ринку а також її менеджмент і маркетинг. Без грамотного менеджменту і маркетингу жодна організація не досягне успіху, а тим паче не зможе займати лідируючі позиції на світовій арені. Тому буде раціонально розглянути і ознайомитися з базовими поняттями. Діяльністю менеджменту є професійний підхід, за допомогою якого має бути досягнена мета, дуже важливо правильно розподіляти і використовувати трудові, фінансові, матеріальні ресурси. Менеджмент хоча і є тотожним до значення «управління», але є доречним лише у якості керування соціально-економічними процесами у ринкових відносинах, наприклад управління підприємством чи закладом. Головним завданням менеджера є діяльність, яка спрямована на організацію одного спільного процесу, тобто об’єднати працю всіх спеціалістів і ланок діяльності.
- ItemКерування логістичними потоками авіаційного транспорту(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Сініцина, Інна ОлегівнаВ дипломній роботі розглянуто процес керування логістичними потоками авіаційного транспорту, сутність та поняття логістики та логістичного потоку. Світовий досвід переконує, що формування і розвиток логістичних виробничих, торговельних, транспортних і інформаційних систем та логістичних потоків - один з найважливіших напрямків на шляху подолання багатьох деструктивних явищ в авіаційному транспорті. В Україні окремі елементи логістичного управління з успіхом і коректно обґрунтовувалися, розроблялися, робилися суттєві спроби щодо їх впровадження. Це перш за все відноситься до проблем територіального розташування виробничих, транспортних, складських комплексів, формування матеріальних запасів, матеріально-технічної бази постачання і господарських зв’язків, маршрутизації магістральних та промислових видів транспорту, контейнеризації та пакетування, розробки організаційно-виробничих структур управління тощо. Однак, впровадження результатів здійснювалося локально, не сис- темно, без врахування повного комплексу властивостей та принципів логістики.
- ItemМаркетингове дослідження QАR- пристрою для реєстрації польотної інформації літака(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Сінченко, Артем ВолодимировичОсобливістю дипломної роботи є створення комплексного та сучасного підходу до покращення рівня безпеки польотів українських авіакомпаній та як наслідок покращення безпеки польотів у світі, а також пошук найкорисніших та найбільш дешевих методів у створенні цього з точки зору маркетингу. Це проектування має лише теоретичний характер, але хочу зауважити, що сучасні авіакомпанії вже давно використовують подібні засоби підвищення безпеки польотів та підтримання її на високому рівні. Отже, в цій дипломній роботі я розглядаю свій підхід до створення системи, яка буде допомагати вирішувати багато питань, щодо безпеки виконання польотів, пошуку негативних трендів відмов приладів, відхилень пілотування або робіт систем літака, оцінювання усіх ризиків. Розробка наступної системи не є гостро необхідною на літальних апаратах громадської авіації, але такі засоби вже використовують провідні компанії світу. Тобто, якщо подивитись на всі ці зауваження, можна зрозуміти, що поняття авіаційної безпеки не лежить лише в межах безпеки польоту, безпеки літака. Ні, це питання набагато ширше. За допомогою системи швидкої реєстрації польотної інформації з’являється можливість попередження авіаційної пригоди, а не тільки її розбору.
- ItemСистеми запобігання зіткнень із землею сучасного повітряного судна(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Паляниця, Максим ГригоровичБагаторічна статистика світової практики польотів свідчить, що CFIT (Controlled Flight Into Terrain, що означає керований політ у землю) належить до такого типу аварій, які найчастіше ведуть до смертельних наслідків. До розроблення і впровадження систем раннього попередження приближення землі (СРППЗ) тільки в США через зіткнення із землею щорічно траплялося 3-4 катастрофи великих пасажирських літаків. Однак, особливою небезпекою для літака, є політ на малій висоті, особливо на таких етапах польоту як зліт, зниження та приземлення, оскільки часу для виконання маневру, щоб уникнути зіткнення із землею, може бути недостатньо. Системи попередження зіткнення із землею, на сьогоднішній день, базуються на показах радіо- та барометричних висотомірів, які надалі перетворюються у звукові та візуальні попередження. При польотах на малих висотах, необхідно вимірювати деяку упереджену відстань до ймовірної перешкоди, для уникнення зіткнення з нею. Сучасні системи не мають фізичної прив’язки до земної поверхні, а розраховують відстань до перешкоди математично. Природні та штучні зміни рельєфу, що несуть за собою неточності карти абсолютних висот рельєфу земної поверхні, а також похибки вимірювання координат літака, являються суттєвими недоліками існуючих систем. Для усунення таких недоліків необхідні датчики, які б безпосередньо вимірювали зміни рельєфу земної поверхні. Вибір теми та актуальність дипломної роботи заключається в тому, що вирішення проблеми безпосереднього вимірювання зміни рельєфу земної поверхні на деякій упередженій відстані, являється важливим питанням для забезпечення та досягнення безпеки польотів повітряних суден на малих висотах.
- ItemСистема попередження зіткнення з землею на літаку(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Грищенко, Владислав СергійовичВ роботі першим і найголовнішим аспектом було визначення актуальної проблеми в авіації. Проблемою всіх літальних апаратів є наявність землі, якщо бути точним то несподіване зіткнення з нею. На жаль така ситуація і в наш час має місце. Назва такої категорії катастроф CFIT. Даний термін був запропонований західними інженерами минулого століття. В перекладі означає – зіткнення із землею в контрольованому польоті. Наш спосіб модернізації системи простий, але в той час досить дієвий. Основна ідея полягає в тому, щоб розширити можливості стандартної системи попередження зіткнення з землею шляхом встановлення імпульсного радіовисотоміру великих висот в якості радіолокатора профільного польоту. Таким чином з’являється можливість безпечного маневрування в гірській місцевості на малих висотах, огинання рельєфу з дотриманням безпечної висоти, часткове розвантаження пілота, що в свою чергу також підвищує безпеку польоту.
- ItemЕргономіка кольорової візуалізації дисплеїв на літаку(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Блакита, Вадим ОлександровичВ дипломні роботі представлені проблеми відображення інформації на ЕІ, можна виділити два основні типи індикаторів за принципом пред'явлення інформації. Перший тип - спроба сформувати картинний вид навколишнього простору, на якому кількісна інформація представлена мінімально. Другий тип індикаторів пред'являє інформацію в символічній формі у вигляді шкал і індексів. При порівнянні двох способів представлення пілотажних параметрів: на рухомі і нерухомі вертикальні шкали. Виявилося, що використовування рухомих шкал в більшій мірі змінює структуру дій пілота і погіршує якість пілотування. Представлення інформації на круглих і напівкруглих шкалах в порівнянні з вертикальними шкалами і абстрактною символікою, забезпечує вищу ефективність і надійність дій пілота. Встановлено, що в процесі пілотування ПС пілот, дивлячись на прилад, не прочитує його свідчення як абсолютно нові, а звіряє поточні свідчення з очікуваним результатом. Пілот шукає не невідому подію, а лише підтверджує наявність передбаченого, тобто він чекає побачити стрілку приладу у визначеному місці шкали. Враховуючи той фактор, що використання рідкокристалічних дисплеїв на літаках має ряд функціональних недоліків то в роботі було запропоновано AMOLED дисплей, який має ряд переваг над існуючими прототипами.
- ItemДатчики повітряних параметрів приладного обладнання літака(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Павленко, Олександр МиколайовичВ роботі проведений аналіз сучасних датчиків повітряних параметрів а також встановлено, що застосування мікромеханічних кремнієвих датчиків тиску в якості датчиків системи повітряних сигналів дозволить: збільшити швидкодію системи, застосовувати програмне забезпечення для керування системою, компенсувати на програмному рівні вплив атмосферних явищ на процес вимірювання фізичних величин, на високому рівні виконувати взаємообмін інформацією системи повітряних сигналів з бортовими навігаційними системами, зменшити вагу системи а також зменшити вплив інструментальних похибок властивих механічним та електромеханічним датчикам тиску.
- ItemТехніко-економічне обґрунтування модернізації аварійного джерела живлення на борту літака(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Махиборода, Владислав ВіталійовичВ дипломній роботі були розглянуті можливі методи модернізації джерел аварійного живлення та розглянуті їх сучасні варіанти. Було проведено техніко-економічне обґрунтування реалізації таких джерел живлення на сучасних літаках. Аварійні джерела призначені для живлення найнеобхідніших систем ЛА, без яких безпечне завершення польоту є неможливим.
- ItemЛазерний вимірювач вібрацій(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Чаюн, Богдан МиколайовичВ дипломній роботі було представлено лазерний допплерівський вимірювач вібрацій. Лазерні допплерівські вимірювачі вібрацій найбільш повно реалізують ідею безконтактних вимірювань. Допплерівське зміщення частоти випромінювання, розсіяного на рухомих частинках або поверхнях, відноситься до числа давно відомих і добре вивчених явищ. Однак до впровадження лазерних джерел випромінювання через спектрометричні труднощі можна було вимірювати лише порівняно великі швидкості. Лазерне випромінювання, володіючи високою монохроматичністю, має і незрівнянно кращі характеристики щодо розходження і інтенсивності пучка, в порівнянні з випромінюванням від інших джерел. Все це дозволяє вимірю- вати менші поперечні перерізи розсіяння з великим кутовим дозволом. Крім того, висока монохроматичність лазерного випромінювання дозволяє використовувати такі методи обробки світлового сигналу, як гетеродинне детектування і вузько полосну фільтрацію.
- ItemОсобливості технічної експлуатації засобів визначення навігаційних параметрів сучасного повітряного судна(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Федоренко, Михайло ПетровичУ дипломній роботі проведено моделювання навігаційного алгоритму БІНС та застосовано оптимальну фільтрацію використовуючи ОФК попередньо розглянувши причини виникнення та аналіз похибок БІНС. Результати моделювання показали вдале застосування ОФК для навігаційного алгоритму – була отримана система включення до якої фільтру відбувалося з малим перехідним процесом. На виході системи було отримано достатньо точні оцінки похибок швидкості та координати, а отже, максимально наближені сигнали про швидкість та координату літака. На сьогоднішній день БІНС набули широкого поширення як основа для систем керування найрізноманітнішими рухомими об'єктами. Цьому неабиякою мірою сприяв прогрес в області створення інерціальний чутливих елементів на принципово нових принципах, прогрес в області мікроелектроніки та обчислювальної техніки. Необхідність створення високоточних алгоритмів БІНС, забезпечують чисельне рішення навігаційних рівнянь, які є у свою чергу призвели до побудови спеціальних розділів теоретичної механіки.
- ItemЛазерний трикомпонентний допплерівський вимірювач швидкості(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Коваль, Денис АндрійовичВ дипломній роботі представлено лазерний трикомпонентний допплерівський вимірювач швидкості, який складається з оптично узгодженого лазера, розщеплювача променя лазера на три , фокусуючого і збираючого об'єктивів, апертурних і фонових діафрагм, трьох оптичних затворів, до яких підключений контролер імпульсів, фотоприймачів та вимірювачів допплерівських частот, який відрізняється від існуючого тим, що в ньому додатково встановлені апертурні та фонові діафрагми, об'єктив, три дзеркала, одне з яких напівпрозоре, два електричних ключі та фотоприймач, який в свою чергу забезпечує вимірювання з більшою точністю.
- ItemЛазерний аналізатор чистоти паливно-мастильних матеріалів(Національний авіаційний університет, 2020-12-24) Мілаєнко, Ілля ГеннадійовичВ дипломній роботі представлено спосіб вимірювання розподілу часток за розмірами з метрологічної його атестацією в реальному часі. Заснований на зондуванні рухомих частинок з потоком рідини або газу через зону вимірювання, сформовану n-числом пар когерентних лазерних пучків на певних довжинах хвиль пересічних в зоні вимірювання під узгодженими кутами. Прийом розсіяного вивчення здійснюється по-перше в двох напрямках на довжині хвилі d, і також в області симетричного прийому на довжинах хвиль лямбда, для яких виконуються умови формування протифазних високочастотних сигналів, що формуються при фотодетектувані. В результаті селективної за розмірами частинок d протифазної просторової фільтрації, здійснюваної на довжинах відповідно хвиль лямбда формується друга дискретна гістограма розподілу часток за розмірами. На основі збігу результатів вимірювання на довжині хвилі лямбда саме їх гістограм розподілів, з яких друга є зразковою, відбувається метрологічна атестація першої гістограми розподілу часток за розмірами, прийнятої як результат вимірювання в даний момент часу.