Спеціалізована вчена рада Д 26.062.15
Permanent URI for this community
News
Відповідальна за розділ: Литвинчук Наталія Борисівна - завідувач навчально-методичної лабораторії кафедри педагогіки та психології професійної освіти. E-mail адреса: n.lytvynchuk@nau.edu.ua
Browse
Browsing Спеціалізована вчена рада Д 26.062.15 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 41
Results Per Page
Sort Options
- ItemПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ(2011-05-23) Базова, Віра Ігорівна
- ItemФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН(2011-05-30) Фурман, Тарас Юрійович
- ItemФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПІЛОТІВ ДО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ(2011-11-11) Задкова, Олена ВолодимирівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2011. Дослідження присвячене проблемі професійної підготовки льотного складу у вищих навчальних закладах. Проаналізовані сутність і стан досліджуваної проблеми в педагогічній та психологічній теоріях, галузі безпеки польотів та практиці вищої школи. Уточнено зміст поняття «готовність майбутніх пілотів до вирішення проблемних ситуацій» та «проблемне навчання курсантів-пілотів» у контексті професійної підготовки майбутніх пілотів; обґрунтовано необхідність формування готовності майбутніх пілотів до вирішення проблемних ситуацій у професійній діяльності. Розроблено структурні компоненти моделі організації навчального процесу спеціальних теоретичних дисциплін в контексті формування готовності майбутніх пілотів до вирішення проблемних ситуацій у професійній діяльності. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність цієї моделі, яка окреслює взаємозв’язки етапів, компонентів підготовки, принципів, форм, методів навчання. Результати експериментальної роботи доводять ефективність запропонованої автором моделі, що дозволяє підвищити рівень професійної надійності майбутніх пілотів
- ItemГРУПОВА ВЗАЄМОДІЯ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЕКОНОМІКИ(2013-11-07) Саркісова, Оксана Юріївна
- ItemФОРМУВАННЯ УМІНЬ САМОКОНТРОЛЮ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ(2013-12-05) Матвієнко, Юлія Олексіївна
- ItemФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ В ПРОЦЕСІ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ(2014-03-27) Зотова-Садило, Олена Юріївна
- ItemФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ У ПРОЦЕСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ПІДГОТОВКИ(2014-03-27) Мося, Ірина Анатоліївна
- ItemЗАГАЛЬНОНАУКОВА ПІДГОТОВКА ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ В АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ(2014-05-26) Довгодько, Тетяна Іванівна
- ItemПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ З ЕКОНОМІКИ І ПІДПРИЄМНИЦТВА У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ(2014-06-26) Погоріла, Світлана Григорівна
- ItemФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН(2014-07-03) Семигінівська, Тетяна Григорівна
- ItemСТАНДАРТИЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ(2015-01-29) Мархева, Оксана ЄвгенівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Національний авіаційний університет, Міністерство освіти і науки України. – Київ, 2015. Дисертацію присвячено вивченню теоретичних основ і практичного досвіду стандартизації професійної підготовки вчителів іноземних мов в умовах Болонського процесу. Названо основні напрями та механізми стандартизації професійної підготовки вчителів іноземних мов. Встановлено, сформульовано та теоретично обґрунтовано ієрархічно впорядковану сукупність організаційно-педагогічних умов сприяння стандартизації професійної підготовки вчителів іноземних мов. Експериментально перевірено дієвість ієрархічно впорядкованої сукупності організаційно-педагогічних умов через апробацію моделі їх реалізації. На основі якісного і кількісного аналізу діагностичної інформації (отриманої за підсумками експерименту) підтверджено дієвість реалізації розробленої ієрархічно впорядкованої сукупності організаційно-педагогічних умов
- ItemФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ АВІАЦІЙНИХ ДИСПЕТЧЕРІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ АВІАЦІЙНОГО ПРОФІЛЮ(2015-01-29) Лаврухіна, Тетяна ВасилівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2015. Дисертація присвячена науковому обґрунтуванню психолого-педагогічних умов формування комунікативної компетентності майбутніх авіаційних диспетчерів відповідно до вимог сучасності й потреб особистості. У дослідженні розкрито поняття „комунікативна компетентність майбутніх авіаційних диспетчерів”. Розроблено критерії, визначено показники та схарактеризовано рівні сформованості комунікативної компетентності майбутніх авіаційних диспетчерів. У дослідженні теоретично обґрунтовано та практично реалізовано психолого-педагогічні умови, розроблено та експериментально перевірено структурно-функціональна модель формування комунікативної компетентності майбутніх авіаційних диспетчерів у вищих навчальних закладах авіаційного профілю, складниками якої є цільовий, змістовно-технологічний, організаційно-педагогічний і результативний компоненти. Результатами констатувального і формувального педагогічного експерименту доведено ефективність психолого-педагогічних умов комунікативної компетентності майбутніх авіаційних диспетчерів у вищих навчальних закладах авіаційного профілю
- ItemФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ РАДІОТЕХНІКІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ(2015-02-27) Жарова, Олена Валеріївна
- ItemФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ(2015-03-12) Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна
- ItemПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ АГРОТЕХНІЧНИХ КОЛЕДЖІВ У ПРОЦЕСІ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ(Національний авіаційний університет, 2015-03-12) Ковтун, Таміла Іванівна
- ItemРОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ(2015-03-20) Бандура, Юлія Богданівна
- ItemПідготовка майбутніх офіцерів МВС України до охорони і забезпечення громадського порядку в процесі фахової підготовки(2016-02-27) Швець, Дмитро ВолодимировичДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти». – Національний авіаційний університет, Київ, 2016. Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування готовності майбутніх офіцерів МВС до охорони і забезпечення громадського порядку. Здійснено аналіз стану розробленості проблеми дослідження у психолого-педагогічній теорії та практиці; уточнено сутність, особливості змісту і структуру професійної готовності до охорони й забезпечення громадського порядку; визначено критерії (мотиваційний, діяльнісний, когнітивний, особистісно-рефлексивний), конкретизовано їх показники та охарактеризовано рівні (низький, середній і високий) сформованості зазначеної готовності. Розроблено модель, обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності до охорони і забезпечення громадського порядку в майбутніх офіцерів МВС (активізація та розвиток мотивації до навчальної діяльності; забезпечення професійної спрямованості практичної складової підготовки майбутніх офіцерів у ВНЗ; оптимізація змісту, форм і методів формування професійних умінь; використання особистісно орієнтованого підходу при викладанні спеціальних дисциплін).
- ItemФормування інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів в умовах освітнього середовища технічного університету(2016-03-19) Міхненко, Галина ЕдуардівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Національний авіаційний університет, Київ, 2016. У дисертації науково обґрунтовано педагогічні умови й експериментально перевірено структурно-функціональну модель формування інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів в умовах освітнього середовища технічного університету. Уточнено сутність понять «інтелектуальна мобільність майбутнього інженера» та «освітнє середовище технічного університету». Обґрунтовано педагогічні умови формування інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів в умовах освітнього середовища технічного університету: зміна функцій учасників освітнього середовища університету, коли викладач є не лише транслятором знань, а й модератором інтелектуальної діяльності студентів; цілеспрямоване формування у студентів стійкої мотивації до інтелектуальної діяльності завдяки врахуванню індивідуально-психологічних особливостей студентів; інтеграція змісту загальнопрофесійної та іншомовної підготовки, професійно-технічна спрямованість вивчення іноземної мови з використанням дистанційних курсів та комплексу інтелектуальних ігор, ігрових завдань, спрямованих на формування інтелектуальної мобільності.
- ItemФормування самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів-будівельників у процесі професійної підготовки(NAU, 2016-03-20) Пришупа, Юлія ЮріївнаPryshupa Y. Y. The formation of self-educational competence of future civil-engineers in the process of professional education. – Manuscript. Dissertation for the degree of candidate of pedagogical sciences, specialty 13.00.04. – Theory and Methods of Professional Education. – National aviation university. – Kyiv, 2016. The thesis is dedicated to the problem of formation of self-educational competence of future civil-engineers in the process of professional education. The thesis outlines the present state of theory and practice of formation of self-educational competence, provides scientific substantiation of organizational and pedagogical conditions and develops a structural and functional model of self-educational competence of future civil-engineers in the process of professional education. Effectiveness of the experimental model and improved methods of forming of future civil-engineers’ self-competence in the process of professional education have been proved. The thesis clarifies the essence and meaning of the notion “self-educational competence of future civil-engineers”, defines its component structure. Criteria, indicators and levels of the studied phenomenon have been concretized.
- ItemОрганізація самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії(2016-03-27) Палеха, Ольга МиколаївнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Національний авіаційний університет, м. Київ, 2016 У дисертації досліджено теоретичні та технологічні засади організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови Великої Британії. Визначено підходи до трактування поняття «самостійна позааудиторна робота» британськими та вітчизняними науковцями. Визначено, що в системі професійної підготовки учителів іноземної мови вищих навчальних закладів Великої Британії відстежується конвергентне поєднання аудиторної й самостійної позааудиторної роботи студентів зі значною перевагою самостійної позааудиторної роботи. Схарактеризовано технологію організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії. З’ясовано, що її зміст реалізується на основі традиційного, практично-орієнтованого, когнітивного, емпіричного та соціально-значущого концептуально-ціннісних підходів. Вказано, що різноманітність видів самостійної позааудиторної роботи визначається змістом, метою навчальної дисципліни, місцем виконання та характером пізнавальної активності студентів та забезпечується традиційними, електронними та людськими ресурсами. Визначено педагогічні умови ефективної реалізації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови вищих навчальних закладах Великої Британії. Окреслено рекомендації щодо впровадження позитивного досвіду ВНЗ Великої Британії з організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови в практику вітчизняної педагогічної освіти.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »