Browsing by Author "Litvinenko A.E."
Now showing 1 - 12 of 12
- Results Per Page
- Sort Options
Item Математичне програмування(Національний авіаційний університет, 2011-06) Литвиненко, Олександр Євгенійович; Литвиненко О.Є.; Litvinenko A.E.; Литвиненко, Александр Евгеньевич; Литвиненко А.Е.; Вавіленкова, Анастасія Ігорівна; Вавіленкова А.І.; Vavilenkova A.I.; Вавиленкова, Анастасия Игоревна; Вавиленкова А.И.Метою викладання дисципліни є формування теоретичної бази знань та практичних навичок застосування методів математичного програмування для розв’язання задач прийняття проектних та управлінських рішень, що зустрічаються в реальних економічних, організаційних і виробничих системах. Завдання вивчення навчальної дисципліни полягають у засвоєнні теоретичних основ математичного програмування, а також у придбанні практичних навиків застосування конкретних методів, моделей і алгоритмів оптимізації управлінських рішень, що регламентують розвиток керованих процесів у складних системах управління.Item Метод направленного перебора в системах управления и диагностирования(Национальный авиационный университет, 2007) Литвиненко, Олександр Євгенійович; Литвиненко О.Є.; Litvinenko A.E.; Литвиненко, Александр Евгеньевич; Литвиненко А.Е.Изложен метод направленного перебора вариантов, предназначенный для решения экстремальных комбинаторных задач и систем управления с булевыми переменными. Приведены логические модели управления и диагностирования сложных объектов. Описаны процедуры формирования комбинаторных моделей, позволяющие использовать для вывода решений алгоритмы направленного перебора. Представлены методы принятия решений в гражданской авиации.Item Методы принятия решений в автоматизированной системе управления предполетной подготовкой летательных аппаратов(Національний авіаційний університет, 2011) Додонов О. Г.; Dodonov A.G.; Додонов, Александр Георгиевич; Додонов А.Г.; Литвиненко, Олександр Євгенійович; Литвиненко О.Є.; Litvinenko A.E.; Литвиненко, Александр Евгеньевич; Литвиненко А.Е.; Луцький, Максим Георгійович; Луцький М.Г.; Lutsk M.G.; Луцкий, Максим Георгиевич; Луцкий М.Г.; Додонов, Олександр ГеоргійовичИзложены математические методы и алгоритмы планирования технологических процессов предполетного обслуживания летательных аппаратов на подвижных аэродромах. Для научных работников, аспирантов и специалистов в области проектирования автоматизированных систем управления технической эксплуатацией летательных аппаратов.Item ОКРЕМІ ФОРМИ УНІФІКОВАНОЇ ЛОГІКО-ЛІНГВІСТИЧНОЇ МОДЕЛІ(Київ, Національний авіаційний університет, 2015) Литвиненко О.Є.; Литвиненко, Олександр Євгенійович; Литвиненко, Александр Евгеньевич; Литвиненко А.Е.; Litvinenko A.E.; Вавіленкова А.І.; Вавіленкова, Анастасія Ігорівна; Вавиленкова А.И.; Вавиленкова Анастасия Игоревна; Vavilenkova A.I.Уніфікована форма логіко-лінгвістичної моделі є інтерпретацією синтаксичної структури тексту з урахуванням семантичних зв’язків, що є формальним засобом відображення змісту текстової інформації. Вона може приймати окремі форми, залежно від концептуальних відношень у реченні природної мови. Загальний вигляд логіко-лінгвістичної моделі, яка відображає зміст простого речення без однорідних членів включає в себе суб’єкт, об’єкт, відношення, що пов’язує суб’єкт з об’єктом у фрагменті речення, кортеж (упорядкований кінцевий набір) характеристик суб’єкта, кортеж характеристик об’єкта, предмет відношення між суб’єктом та об’єктом, кортеж (упорядкований кінцевий набір) характеристик предметів відношень, між суб’єктами та об’єктами речення та кортеж характеристик відношення.Item Основи наукових досліджень(Національний авіаційний університет, 2015-10) Литвиненко, Олександр Євгенійович; Литвиненко О.Є.; Литвиненко, Александр Евгеньевич; Литвиненко А.Е.; Litvinenko A.E.; Артамонов, Євгеній Борисович; Артамонов Є.Б.; Артамонов, Евгений Борисович; Артамонов Е.Б.; Artamonov E.B.Мета викладання дисципліни: оволодіння методикою та організацією науково-дослідницької діяльності, розвиток уявлення про науку і основні її поняття. Студент повинен знати: ● основні поняття і класифікацію наук; ● етапи наукового дослідження; ● поняття методу і методології наукових досліджень; ● принципи планування і організації науково-дослідної роботи; ● правила оформлення результатів наукових досліджень. Студент повинен вміти: ● планувати науково-дослідну роботу; ● здійснювати наукові дослідження в межах професійної підготовки; ● оформлювати результати наукових досліджень згідно існуючих вимог.Item Принципи побудови багатомовного пошукового серверу(Київ, Національний авіаційний університет, 2008-10) Литвиненко О.Є.; Литвиненко, Олександр Євгенійович; Литвиненко А.Е.; Литвиненко, Александр Евгеньевич; Litvinenko A.E.; Тупота Є.В.Серед інформаційних систем, що мають справу з текстовою інформацією, найбільш розповсюдженими є системи багатомовного текстового пошуку. Розвиток систем багатомовного текстового пошуку стимулювалося значною мірою потребами інформаційної підтримки наукових досліджень і освіти. Основні проблеми технологій текстового пошуку зв'язані зі складністю однозначної автоматичної інтерпретації змісту текстів документів і формулювань інформаційних потреб користувачів природною мовою.Item ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ БАГАТОМОВНОГО ПОШУКОВОГО СЕРВЕРУ(2008) Литвиненко О.Є.; Литвиненко, Олександр Євгенійович; Литвиненко А.Е.; Литвиненко, Александр Евгеньевич; Litvinenko A.E.; Тупота Є.В.Серед інформаційних систем, що мають справу з текстовою інформацією, найбільш розповсюдженими є системи багатомовного текстового пошуку. Розвиток систем багатомовного текстового пошуку стимулювалося значною мірою потребами інформаційної підтримки наукових досліджень і освіти. Основні проблеми технологій текстового пошуку зв'язані зі складністю однозначної автоматичної інтерпретації змісту текстів документів і формулювань інформаційних потреб користувачів природною мовою. Як у простих, так і в складніших системах використовуються деякі загальні принципи організації пошуку.Item ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ ТИПОВОЇ КОМП’ЮТЕРИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ(2009) Литвиненко О.Є.; Литвиненко, Олександр Євгенійович; Литвиненко А.Е.; Литвиненко, Александр Евгеньевич; Litvinenko A.E.; Полухін А.В.; Чапкіс А.Б.Сучасна концепція проектування інформаційних систем для вищої школи вимагає застосування системного підходу, який розглядає організацію навчального процесу як єдиний процес, що складається з ряду окремих взаємопов’язаних компонентів. Кожен з цих компонентів реалізується у відповідному функціональному блоці системи, що проектується. Функціональний блок в загальному випадку може взаємодіяти з іншими як на рівні процесів, так і на рівні обміну даними.Item Принципи побудови типової комп’ютеризованої системи поточного та підсумкового контролю знань студентів(Київ, Національний авіаційний університет, 2009-10) Литвиненко О.Є.; Литвиненко, Олександр Євгенійович; Литвиненко А.Е.; Литвиненко, Александр Евгеньевич; Litvinenko A.E.; Полухін А.В.; Чапкіс А.БСучасна концепція проектування інформаційних систем для вищої школи вимагає застосування системного підходу, який розглядає організацію навчального процесу як єдиний процес, що складається з ряду окремих взаємопов’язаних компонентів. Кожен з цих компонентів реалізується у відповідному функціональному блоці системи, що проектується.Item Підсистема порівняльного аналізу електронних текстів як засіб підвищення якості підготовки фахівців(Київ, Національний авіаційний університет, 2009-10) Литвиненко, Олександр Євгенійович; Литвиненко О.Є.; Litvinenko A.E.; Литвиненко, Александр Евгеньевич; Литвиненко А.Е.Особливе місце у системі ППКЗС займає підсистема порівняльного аналізу електронних текстів. Її включення до складу системи пояснюється тим, що останнім часом в Україні почастішали випадки несамостійного виконання студентами письмових робіт (рефератів, курсових, дипломних проектів і робіт), передбачених навчальними планами. Все частіше студенти списують роботи з мережі Інтернет або замовляють їх у численних фірмах, які спеціалізуються у наданні послуг такого роду. Не викликає сумніву, що це явище вкрай негативно впливає на якість підготовки фахівців, оскільки, як відомо, справжні знання не передаються, а здобуваються в процесі самостійної роботи.Item ПІДСИСТЕМА ПОРІВНЯЛЬНОГО АНАЛІЗУ ЕЛЕКТРОННИХ ТЕКСТІВ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ(2009) Литвиненко О.Є.; Литвиненко, Олександр Євгенійович; Литвиненко А.Е.; Литвиненко, Александр Евгеньевич; Litvinenko A.E.В Національному авіаційному університеті створюється типова комп’ютеризована система поточного та підсумкового контролю знань студентів (ППКЗС) вищого навчального закладу. Особливе місце у цій системі займає підсистема порівняльного аналізу електронних текстів. Її включення до складу системи пояснюється тим, що останнім часом в Україні почастішали випадки несамостійного виконання студентами письмових робіт (рефератів, курсових, дипломних проектів і робіт), передбачених навчальними планами. Все частіше студенти списують роботи з мережі Інтернет або замовляють їх у численних фірмах, які спеціалізуються у наданні послуг такого роду. Не викликає сумніву, що це явище вкрай негативно впливає на якість підготовки фахівців, оскільки, як відомо, справжні знання не передаються, а здобуваються в процесі самостійної роботи.Item Системний аналіз та імітаційне моделювання(Національний авіаційний університет, 2011-05) Литвиненко О.Є.; Литвиненко, Александр Евгеньевич; Литвиненко А.Е.; Litvinenko A.E.; Нечипорук О.П.; Литвиненко, Олександр Євгенійович; Нечипорук, Олена Петрівна