Спеціалізована вчена рада Д 26.062.15
Permanent URI for this community
News
Відповідальна за розділ: Литвинчук Наталія Борисівна - завідувач навчально-методичної лабораторії кафедри педагогіки та психології професійної освіти. E-mail адреса: n.lytvynchuk@nau.edu.ua
Browse
Browsing Спеціалізована вчена рада Д 26.062.15 by Author "Kucheriava, Kateryna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemРозвиток самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки(Національний авіаційний університет, 2019-10-21) Кучерява, Катерина Валеріївна; Кучерявая, Екатерина Валерьевна; Kucheriava, KaterynaДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Національний авіаційний університет, Міністерство освіти і науки України. – Київ, 2019. Дисертацію присвячено дослідженню проблеми розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки на основі теоретичного визначення, обґрунтування і експериментальної перевірки моделі її розвитку. У роботі вперше теоретично обґрунтовано і розкрито сутність самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки, яка розглядається як інтегративне особистісне утворення, що виявляється в здатності до цілепокладання, саморегуляції, самоорганізації та рефлексії самостійної пізнавальної діяльності, обумовленої пізнавальними мотивами та потребами, самоосвітніми уміннями і навичками, спрямованої на неперервний процес засвоєння знань, особистісний та професійний саморозвиток у сфері економічної та педагогічної освіти. Обґрунтовано і розроблено структуру самоосвітньої компетентності викладача економіки, яка містить п’ять взаємопов’язаних компонентів: мотиваційно-особистісний, регулятивно-вольовий, когнітивно-інформаційний, організаційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний. Обґрунтовано критерії та показники для її діагностики; охарактеризовано рівні і стан її сформованості у майбутніх викладачів економіки. Визначено психолого-педагогічні умови та розроблено методику розвитку самоосвітньої компетентності. Експериментально перевірено модель розвитку зазначеної компетентності в процесі фахової підготовки майбутніх викладачів економіки і підтверджено її ефективність.