Наукові статті НПП кафедри української мови та культури
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті НПП кафедри української мови та культури by Author "Dobrovolska, Liudmyla"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemExtracurricular activities and students’ communication(Proceedings of the 14th European Conference on Education and Applied Psychology (February 15, 2017). «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Vienna. 2017. P 4-10., 2017) Dobrovolska, LiudmylaExtracurricular activities represent educational, preplanned actions which enable complete confirmation of students’ personality as well as development of their communication skills and competencies; whilst they enable the teachers to expand their educational influence. fte role of teachers in process of organization and realization of students’ extracurricular activities is to create conditions within those voluntary activities which enable dominant engagement of students. Extracur- ricular activities should fulfill students’ intellectual, emotional, social, cultural, infor- mative and technical.
- ItemУкраїнський молодіжний сленг(Національний авіаційний університет, 2021-02) Сібрук, Анастасія Володимирівна; Добровольська, Людмила Анатоліївна; Яковлєва, Аліна Андріївна; Sibruk, Anastasiia; Dobrovolska, Liudmyla; Yakovlieva, AlinaОдним із напрямків сучасних досліджень у сфері лінгвістики є розгляд основних особливостей і закономірностей функціонування різних видів і типів текстів у науковій сфері, а також специфіки наукового стилю в результаті взаємодії мовних та позамовних чинників. Характеризуючи тексти за різними ознаками, важливо враховувати на лише ознаки позамовні (сфера людської діяльності у суспільстві, сфера спілкування, функції мови і функції мовлення), а і власне мовні (функціонально стилістичне розшарування засобів мови). Під час підготовки наукового тексту дослідник пам’ятає про його індивідуальність. Це залежить від автора, інтелектуальних здібностей, мовного чуття, досвіду текстотворення. Опрацьовуючи навчально-методичну літературу, студент, як правило, має справу з сухим викладом матеріалу. Тільки окремі дослідники дозволяють собі використовувати тропи у наукових на навчально-наукових текстах.