Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42566
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, Дарина Дмитрівна-
dc.contributor.authorКоваль, Дарья Дмитриевна-
dc.contributor.authorKoval', Daryna Dmytrivna-
dc.date.accessioned2020-05-13T11:01:34Z-
dc.date.available2020-05-13T11:01:34Z-
dc.date.issued2020-04-17-
dc.identifier.citationКоваль Д.Д. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтер.-конф., м. Черкаси, 16-17 квіт. 2020 р. Черкаси : СУЕІМ, 2020. С. 216–219.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42566-
dc.descriptionНауковий керівник: к.е.н, доц. Білявський В.М.uk_UA
dc.description.abstractВ умовах ринкових відносин головним і визначальним фактором економічного благополуччі організації стає ринок, а точніше споживач продукції та послуг. У кінцевому результаті, все різноманіття зовнішніх впливів знаходить своє вираження в позиції суспільства відносно організації, а це в свою чергу слугує передумовою формування її іміджу.uk_UA
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський університет економіки і менеджментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСхідноєвропейський університет економіки і менеджментуuk_UA
dc.subjectімідж підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможныстьuk_UA
dc.subjectкорпоративна маркаuk_UA
dc.subjectкорпоративний іміджuk_UA
dc.titleФормування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc005.318.24uk_UA
Appears in Collections:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_conference_2020_04-216-219.pdfТези подано у видавництво284.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.