Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/40089
Title: Навчально-методичний комплекс дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»
Other Titles: Educational and methodological complex of the discipline "International Management and Marketing"
Учебно-методический комплекс дисциплины «Международный менеджмент и маркетинг»
Authors: Білявський, Валентин Миколайович
Bilyavskui, Valentyn
Белявский, Валентин Николаевич
Литвиненко, Лариса Леонідівна
Litvinenko, Larysa
Литвиненко, Лариса Леонидовна
Keywords: середовище міжнародного маркетингу
позиціонування
цінова політика
міжнародні маркетингові комунікації
Issue Date: 2018
Publisher: Національний Авіаційний Університет
Series/Report no.: Індекс;НМ-6-073/16-2.1.2
Індекс;РМ-6-073/16-2.1.2
Індекс;РМ-12-073/17-2.1.2.2
Abstract: Метою викладання дисципліни є формування у студентів теоретичних і практичних знань у сфері міжнародного менеджменту та міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі.
The purpose of the course is to provide students with theoretical and practical knowledge in the field of international management and international marketing activities necessary to achieve commercial goals in international business.
Целью преподавания дисциплины является формирование у студентов теоретических и практических знаний в сфере международного менеджмента и международной маркетинговой деятельности, необходимых для достижения коммерческих целей в международном бизнесе.
Description: Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/40089
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси дисциплін кафедри МЗЕДП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
титульний лист (Міжнародний менеджмент та маркетинг).pdfТитульний лист «Міжнародний менеджмент та маркетинг»498.78 kBAdobe PDFView/Open
01_МММ_НП.pdfНавчальна програма з навчальної дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»350.74 kBAdobe PDFView/Open
02_ МММ_РНП_С.pdfРобоча навчальна програма з навчальної дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг» (стаціонар)545.05 kBAdobe PDFView/Open
03_МММ_РП_З.pdfРобоча програма з навчальної дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг» (заочна форма навчання)509.87 kBAdobe PDFView/Open
04_МММ_КТП.pdfКалендарно-тематичний план вивчення дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»297.91 kBAdobe PDFView/Open
06_МММ_МР_ПЗ.pdfМетодичні рекомендації для підготовки студента до практичних (лабораторних) занять «Міжнародний менеджмент та маркетинг»474.7 kBAdobe PDFView/Open
07_МММ_МР_КРз.pdfМетодичні рекомендації до виконання контрольної роботи з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг» (заочна форма навчання)366.05 kBAdobe PDFView/Open
08_МММ _МР_ДЗ.pdfМетодичні рекомендації до виконання домашнього завдання з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»303.58 kBAdobe PDFView/Open
10_МММ_МР_СРС.pdfМетодичні рекомендації щодо виконання самостійної та індивідуальної роботи студентів з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»578.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.