Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40089
Назва: Навчально-методичний комплекс дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»
Інші назви: Educational and methodological complex of the discipline "International Management and Marketing"
Учебно-методический комплекс дисциплины «Международный менеджмент и маркетинг»
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Bilyavskui, Valentyn
Белявский, Валентин Николаевич
Литвиненко, Лариса Леонідівна
Litvinenko, Larysa
Литвиненко, Лариса Леонидовна
Ключові слова: середовище міжнародного маркетингу
позиціонування
цінова політика
міжнародні маркетингові комунікації
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний Авіаційний Університет
Серія/номер: Індекс;РМ-7-11-073/19-2.1.2.2
Індекс;РМ-12-073/19-2.1.2.2
Короткий огляд (реферат): Метою викладання дисципліни є формування у студентів теоретичних і практичних знань у сфері міжнародного менеджменту та міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі.
The purpose of the course is to provide students with theoretical and practical knowledge in the field of international management and international marketing activities necessary to achieve commercial goals in international business.
Целью преподавания дисциплины является формирование у студентов теоретических и практических знаний в сфере международного менеджмента и международной маркетинговой деятельности, необходимых для достижения коммерческих целей в международном бизнесе.
Опис: Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40089
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси дисциплін кафедри МЗЕДП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
07_МММ_МР_КРз.pdfМетодичні рекомендації до виконання контрольної роботи з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг» (заочна форма навчання)366.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
КТП_МММ.pdfКалендарно-тематичний план вивчення дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»105.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
МРДЗ_МММ.pdfМетодичні рекомендації до виконання домашнього завдання з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»109.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
МРПР_МММ.pdfМетодичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»200.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
СРС ММ.pdfМетодичні рекомендації щодо виконання самостійної роботи студентів з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»168.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
РП МММ 19.pdfРОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»318.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
титульний лист (Міжнародний менеджмент та маркетинг).doc368.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.