Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40089
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявський, Валентин Миколайович-
dc.contributor.authorBiliavskiy, Valentyn Mikolayevich-
dc.contributor.authorБелявский, Валентин Николаевич-
dc.contributor.authorЛитвиненко, Лариса Леонідівна-
dc.contributor.authorLitvinenko, Larysa-
dc.contributor.authorЛитвиненко, Лариса Леонидовна-
dc.date.accessioned2019-08-28T10:05:32Z-
dc.date.available2019-08-28T10:05:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40089-
dc.descriptionДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractМетою викладання дисципліни є формування у студентів теоретичних і практичних знань у сфері міжнародного менеджменту та міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the course is to provide students with theoretical and practical knowledge in the field of international management and international marketing activities necessary to achieve commercial goals in international business.uk_UA
dc.description.abstractЦелью преподавания дисциплины является формирование у студентов теоретических и практических знаний в сфере международного менеджмента и международной маркетинговой деятельности, необходимых для достижения коммерческих целей в международном бизнесе.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний Авіаційний Університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІндекс;РМ-7-11-073/19-2.1.2.2-
dc.relation.ispartofseriesІндекс;РМ-12-073/19-2.1.2.2-
dc.subjectсередовище міжнародного маркетингуuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectміжнародні маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of the discipline "International Management and Marketing"uk_UA
dc.title.alternativeУчебно-методический комплекс дисциплины «Международный менеджмент и маркетинг»uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
dc.specialityМенеджментuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси дисциплін кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
07_МММ_МР_КРз.pdfМетодичні рекомендації до виконання контрольної роботи з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг» (заочна форма навчання)366.05 kBAdobe PDFView/Open
КТП_МММ.pdfКалендарно-тематичний план вивчення дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»105.34 kBAdobe PDFView/Open
МРДЗ_МММ.pdfМетодичні рекомендації до виконання домашнього завдання з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»109.13 kBAdobe PDFView/Open
МРПР_МММ.pdfМетодичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»200.96 kBAdobe PDFView/Open
СРС ММ.pdfМетодичні рекомендації щодо виконання самостійної роботи студентів з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»168.35 kBAdobe PDFView/Open
РП МММ 19.pdfРОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»318.09 kBAdobe PDFView/Open
титульний лист (Міжнародний менеджмент та маркетинг).doc368.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.