Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40089
Название: Навчально-методичний комплекс дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»
Другие названия: Educational and methodological complex of the discipline "International Management and Marketing"
Учебно-методический комплекс дисциплины «Международный менеджмент и маркетинг»
Авторы: Білявський, Валентин Миколайович
Bilyavskui, Valentyn
Белявский, Валентин Николаевич
Литвиненко, Лариса Леонідівна
Litvinenko, Larysa
Литвиненко, Лариса Леонидовна
Ключевые слова: середовище міжнародного маркетингу
позиціонування
цінова політика
міжнародні маркетингові комунікації
Дата публикации: 2019
Издательство: Національний Авіаційний Університет
Серия/номер: Індекс;РМ-7-11-073/19-2.1.2.2
Індекс;РМ-12-073/19-2.1.2.2
Краткий осмотр (реферат): Метою викладання дисципліни є формування у студентів теоретичних і практичних знань у сфері міжнародного менеджменту та міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі.
The purpose of the course is to provide students with theoretical and practical knowledge in the field of international management and international marketing activities necessary to achieve commercial goals in international business.
Целью преподавания дисциплины является формирование у студентов теоретических и практических знаний в сфере международного менеджмента и международной маркетинговой деятельности, необходимых для достижения коммерческих целей в международном бизнесе.
Описание: Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40089
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні комплекси дисциплін кафедри МЗЕДП

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
07_МММ_МР_КРз.pdfМетодичні рекомендації до виконання контрольної роботи з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг» (заочна форма навчання)366.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
КТП_МММ.pdfКалендарно-тематичний план вивчення дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»105.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
МРДЗ_МММ.pdfМетодичні рекомендації до виконання домашнього завдання з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»109.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
МРПР_МММ.pdfМетодичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»200.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
СРС ММ.pdfМетодичні рекомендації щодо виконання самостійної роботи студентів з дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»168.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
РП МММ 19.pdfРОБОЧА ПРОГРАМА навчальної дисципліни «Міжнародний менеджмент та маркетинг»318.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
титульний лист (Міжнародний менеджмент та маркетинг).doc368.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.