Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9877
Назва: Забезпечення реклами виставково-торговельного автоцентру засобами архітектури
Автори: Гулевець М.О.
Бармашина Людмила Миколаївна
Бармашина Людмила Николаевна
Barmashina Ludmila
Ключові слова: виставково-торговельний автоцентр
засоби архітектури
Дата публікації: 29-жов-2013
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Гулевець М.О., Бармашина Л.М. Забезпечення реклами виставково-торговельного автоцентру засобами архітектури // Матеріали V Міжнар.наук.-практ. конф. "Архітектура та екологія", 29-30 жовтня 2013 р., м. Київ. - Ч.I. - с.93-95
Короткий огляд (реферат): Проєктування данного об'єкту включає в себе комплекс приміщень торговельної групи, виставкового павільону та станцію технічного та сервісного обслуговування, а також видовищною площадкою для тест-драйву. Для комфортного та раціонального вибору території слід урахувати розташування об'єкту проектування у місті, розв'язку доріг, та скупчення великого потоку транспорту, а саме на околиці міста, на перетині двох магістралей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9877
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри архітектури та просторового планування



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.