Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9877
Название: Забезпечення реклами виставково-торговельного автоцентру засобами архітектури
Авторы: Гулевець М.О.
Бармашина Людмила Миколаївна
Бармашина Людмила Николаевна
Barmashina Ludmila
Ключевые слова: виставково-торговельний автоцентр
засоби архітектури
Дата публикации: 29-окт-2013
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Гулевець М.О., Бармашина Л.М. Забезпечення реклами виставково-торговельного автоцентру засобами архітектури // Матеріали V Міжнар.наук.-практ. конф. "Архітектура та екологія", 29-30 жовтня 2013 р., м. Київ. - Ч.I. - с.93-95
Краткий осмотр (реферат): Проєктування данного об'єкту включає в себе комплекс приміщень торговельної групи, виставкового павільону та станцію технічного та сервісного обслуговування, а також видовищною площадкою для тест-драйву. Для комфортного та раціонального вибору території слід урахувати розташування об'єкту проектування у місті, розв'язку доріг, та скупчення великого потоку транспорту, а саме на околиці міста, на перетині двох магістралей.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9877
Располагается в коллекциях:Тези конференцій кафедри архітектури та просторового планування



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.