Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9347
Название: | Створення основ новітньої теорії оптимальної фільтрації для використання в задачах управління динамічними об’єктами |
Ключевые слова: | оптимальна фільтрація управління динамічними об’єктами модернізація навігаційна система навігаційні вимірювання |
Дата публикации: | 2005 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Краткий осмотр (реферат): | В результаті виконання етапу НДР отримані такі основні наукові результати: – поставлені та обговорені науково-технічні проблеми модернізації комплексів натур- ного та напівнатурного моделювання збуреного руху; – запропоновані і обґрунтовані шляхи і методи підвищення точності досліджуваних систем у порівнянні з точністю, яка може бути досягнута в традиційних оптимальних системах; – визначені проблемні питання динамічної атестації бортових навігаційних комплексів при напівнатурному моделюванні; – проведено структурну ідентифікацію каналу курсу навігаційної системи за даними напівнатурного моделювання, отримано моделі динаміки вимірника курсу та діючих на нього завад. показано, що використання результатів динамічної атестації бортових вимірників дає змогу синтезувати оптимальні структури спостерігачів вихідних станів вимірників; використання таких оптимальних структур підвищує точність навігаційних вимірювань на 2-3 порядки. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9347 |
Располагается в коллекциях: | Наукові тематики НАУ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 157.32 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.