Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9347
Назва: Створення основ новітньої теорії оптимальної фільтрації для використання в задачах управління динамічними об’єктами
Ключові слова: оптимальна фільтрація
управління динамічними об’єктами
модернізація
навігаційна система
навігаційні вимірювання
Дата публікації: 2005
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання етапу НДР отримані такі основні наукові результати: – поставлені та обговорені науково-технічні проблеми модернізації комплексів натур- ного та напівнатурного моделювання збуреного руху; – запропоновані і обґрунтовані шляхи і методи підвищення точності досліджуваних систем у порівнянні з точністю, яка може бути досягнута в традиційних оптимальних системах; – визначені проблемні питання динамічної атестації бортових навігаційних комплексів при напівнатурному моделюванні; – проведено структурну ідентифікацію каналу курсу навігаційної системи за даними напівнатурного моделювання, отримано моделі динаміки вимірника курсу та діючих на нього завад. показано, що використання результатів динамічної атестації бортових вимірників дає змогу синтезувати оптимальні структури спостерігачів вихідних станів вимірників; використання таких оптимальних структур підвищує точність навігаційних вимірювань на 2-3 порядки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9347
Розташовується у зібраннях:Наукові тематики НАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf157.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.