Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9269
Назва: Теорія, методи та методики діагностики аеродинамічного стану зовнішнього обводу літального апарата у польоті
Ключові слова: літальний апарат
польот
аеродинамічний стан
діагностика
зовнішній обвод
інтелектуальні системи автоматичного діагностування
Дата публікації: 2010
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): 1. Розроблено: концепція, теорія, методи та методики діагностування аеродинамічного стану зовнішнього обводу ЛА у польоті, які дозволять підвищити безпеку польотів за рахунок своєчасного визначення місця, ступеня та моменту раптового пошкодження зовнішнього обво- ду ЛА з метою своєчасного реагування на виникнення особливих ситуацій у польоті. 2. Розроблено методики для проведення експериментальних досліджень: - комплексу- вання інформаційно-вимірювальних датчиків: лінійних прискорень та кутових швидкостей або прискорень; - оптимізації місць розміщення інформаційно-вимірювальних датчиків; - зчитуван- ня і виділення корисної інформації про стан зовнішнього обводу ЛА у польоті; - побудови «ба- зи класів» інтелектуального класифікатора, які дали основу для створення інтелектуальних сис- тем автоматичного діагностування (ІСАД), що забезпечує своєчасну реєстрацію зміни аеродинамічного стану зовнішнього обводу ЛА у польоті. Досліджено теоретично і експериментально підтверджено можливості створення ІСАД зміни аеродинамічного стану зовнішнього обводу ЛА у польоті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9269
Розташовується у зібраннях:Наукові тематики НАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf189.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.