2D комп’ютерна гра з алгоритмом A-Star (Search Algorithm) на С++ з Raylib

Loading...
Thumbnail Image

Date

2024-06-20

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

У сучасному світі комп'ютерні ігри відіграють важливу роль і мають значний вплив на користувачів. Вони стали не лише розвагою, а й невід'ємною частиною нашого повсякденного життя, надаючи можливість відпочити, розважитися та з користю провести вільний час. Зокрема, 2D-ігри, завдяки своїй простоті та доступності, залишаються популярними серед широкого кола гравців. Вони представляють собою ідеальну платформу для експериментів з різноманітними ігровими механіками та алгоритмами. Ігрова індустрія швидко розвивається, і комп'ютерні ігри вже давно вийшли за межі простої розваги. Вони стали засобом соціальної взаємодії, способом передачі культурних та освітніх цінностей, а також важливим інструментом для розвитку когнітивних і моторних навичок. Особливо важливу роль у цьому відіграють 2D-ігри, які часто служать вступом до світу більш складних ігор та програмування для початківців розробників. Крім того, 2D-ігри є чудовою платформою для навчання та експериментів з алгоритмами та структурою програмного коду. Їхня відносна простота порівняно з 3D-іграми дозволяє розробникам зосередитися на ключових аспектах геймплею та механік, що робить їх ідеальними для освітніх цілей. У процесі розробки таких ігор можна отримати цінний досвід у використанні різних алгоритмів, таких як A* (A-Star), який є ефективним методом пошуку найкоротшого шляху в ігровому середовищі. Сьогодні комп'ютерні ігри також мають значний економічний вплив, створюючи робочі місця і стимулюючи інновації в технологіях. Розробка ігор вимагає міждисциплінарного підходу, об'єднуючи програмування, дизайн, психологію, і навіть економіку. Особливою популярністю користуються інді ігри, де розробники мають змогу експериментувати з новими ідеями та концепціями, створюючи унікальний геймплей і захоплюючі історії. У цьому контексті 2D-ігри є чудовим стартом для новачків, які прагнуть реалізувати свої творчі амбіції у сфері розробки ігор.

Description

Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: старший викладач Наталка Рибасова.

Keywords

дипломна робота, комп’ютерна графіка, комп’ютерна гра, Aseprint, анімація, оптимізація, колізії, патерни, алгоритми

Citation

Зощук О. В. 2D комп’ютерна гра з алгоритмом A-Star (Search Algorithm) на С++ з Raylib. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності «Комп’ютерні науки», «Інформаційні технології проектування».- Київ, 2024. – 83 с.