2D комп’ютерна гра з алгоритмом A-Star (Search Algorithm) на С++ з Raylib
Loading...
Date
2024-06-20
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
У сучасному світі комп'ютерні ігри відіграють важливу роль і мають
значний вплив на користувачів. Вони стали не лише розвагою, а й невід'ємною
частиною нашого повсякденного життя, надаючи можливість відпочити,
розважитися та з користю провести вільний час. Зокрема, 2D-ігри, завдяки
своїй простоті та доступності, залишаються популярними серед широкого
кола гравців. Вони представляють собою ідеальну платформу для
експериментів з різноманітними ігровими механіками та алгоритмами.
Ігрова індустрія швидко розвивається, і комп'ютерні ігри вже давно
вийшли за межі простої розваги. Вони стали засобом соціальної взаємодії,
способом передачі культурних та освітніх цінностей, а також важливим
інструментом для розвитку когнітивних і моторних навичок. Особливо
важливу роль у цьому відіграють 2D-ігри, які часто служать вступом до світу
більш складних ігор та програмування для початківців розробників.
Крім того, 2D-ігри є чудовою платформою для навчання та
експериментів з алгоритмами та структурою програмного коду. Їхня відносна
простота порівняно з 3D-іграми дозволяє розробникам зосередитися на
ключових аспектах геймплею та механік, що робить їх ідеальними для освітніх
цілей. У процесі розробки таких ігор можна отримати цінний досвід у
використанні різних алгоритмів, таких як A* (A-Star), який є ефективним
методом пошуку найкоротшого шляху в ігровому середовищі.
Сьогодні комп'ютерні ігри також мають значний економічний вплив,
створюючи робочі місця і стимулюючи інновації в технологіях. Розробка ігор
вимагає міждисциплінарного підходу, об'єднуючи програмування, дизайн,
психологію, і навіть економіку. Особливою популярністю користуються інді ігри, де розробники мають змогу експериментувати з новими ідеями та
концепціями, створюючи унікальний геймплей і захоплюючі історії. У цьому
контексті 2D-ігри є чудовим стартом для новачків, які прагнуть реалізувати
свої творчі амбіції у сфері розробки ігор.
Description
Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: старший викладач Наталка Рибасова.
Keywords
дипломна робота, комп’ютерна графіка, комп’ютерна гра, Aseprint, анімація, оптимізація, колізії, патерни, алгоритми
Citation
Зощук О. В. 2D комп’ютерна гра з алгоритмом A-Star (Search Algorithm) на С++ з Raylib. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності «Комп’ютерні науки», «Інформаційні технології проектування».- Київ, 2024. – 83 с.