Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/66007
Title: | Роль піар-технологій у формуванні іміджу закладу освіти (на прикладі онлайн-школи JustSchool) |
Authors: | Доній, Софія Ігорівна |
Keywords: | кваліфікаційна робота заклад освіти імідж інтернет- комунікація онлайн школа піар технології |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний університет «Київський авіаційний інститут» |
Citation: | Доній С.І. Роль піар-технологій у формуванні іміджу закладу освіти (на прикладі онлайн-школи JustSchool) - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти ОС Магістр: спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» / Доній Софія Ігорівна : Державне некомерційне підприємство «Державний університет «Київський авіаційний інститут». – Київ, 2024. – 91 с. |
Abstract: | У кваліфікаційній роботі досліджено роль піар-технологій у формуванні іміджу закладів освіти на прикладі онлайн-школи англійської мови JustSchool. Розглянуто сучасні підходи до формування позитивного іміджу освітніх установ в умовах конкурентного середовища. Дослідження включає аналіз інструментів PR, що використовуються для створення позитивного образу освітньої установи. Особливу увагу приділено вивченню впливу цифрових технологій та інтернет-комунікацій на іміджеву політику. У роботі вперше запропоновано шляхи вдосконалення іміджу JustSchool шляхом створення окремої служби зв’язків із громадськістю. |
Description: | Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Керівник: доцент, к.і.н. Халецька Леся Пилипівна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/66007 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри історії та документознавства |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДОНІЙ С.І._спец.029.pdf | Дипломна робота | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.