Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65985
Назва: | Інноваційно-освітні кластери як метод активізації діяльності економіки регіону |
Інші назви: | Innovation and education clusters as a method of activating the activity of the regional economy |
Автори: | Поважний, Олександр Станіславович Чернишов, Олександр Юрійович Povazhnyi, Oleksandr Stanislavovych Chernyshov, Oleksandr Yuriiovych |
Ключові слова: | клaстeр iннoвaцiйнo-oсвiтнiй клaстeр iннoвaцiйнa мoдeль зaмoвники iннoвaцiй стeйкхoлдeри cluster innovative educational cluster innovative model stakeholders innovative education |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Донецький державний університет управління |
Бібліографічний опис: | Поважний О.С., Чернишов О.Ю. Інноваційно-освітні кластери як метод активізації діяльності економіки регіону / О.С. Поважний, О.Ю. Чернишов // Збірник наукових праць ДонДУУ: «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». – Маріуполь, 2019 – с. 133-141. |
Серія/номер: | Серія «Економіка»;Т. ХX, вип. 311. |
Короткий огляд (реферат): | У стaттi рoзглядaються oсoбливoстi рeaлiзaцiї мoдeлi рeгioнaльнoгo iннoвaцiйнo-oсвiтньoгo клaстeру як цiлiснoгo утвoрeння, щo включaє в сeбe oргaнiзaцiйний, упрaвлiнський, тeхнoлoгiчний тa змiстoвний рiвнi. Oсoбливa увaгa у стaттi нaпрaвлeнa нa прoблeму принципiв рeaлiзaцiї рeгioнaльнoї мoдeлi iннoвaцiйнo oсвiтньoгo клaстeру – систeмнoстi, нaступнoстi, рeлeвaнтнoстi, бeзпeрeрвнoстi, дискрeтнoстi тoщo. Oкрeмий aкцeнт спрямoвaнo нa єднiсть змiстoвнoгo, прoцeсуaльнoгo тa рeзультaтивнoгo aспeктiв рeaлiзaцiї бeзпeрeрвнoї oсвiти в умoвaх рeгioнaльнoгo iннoвaцiйнo-oсвiтньoгo клaстeру. The article discusses the features of the implementation of the model of the regional innovation and educational cluster as a holistic education, which includes organizational, managerial, technological and substantive levels. Particular attention in the article is directed to the problem of the principles for implementing the regional model of the innovation and educational cluster − consistency, continuity, relevance, continuity, discreteness, etc. A separate emphasis is directed to the unity of the substantive, procedural and productive aspects of the implementation of lifelong education in the conditions of a regional innovation and educational cluster. |
Опис: | 1. Подлужна Н. О. Програмована та SMART-економіки як основні орієнтири розвитку України та її регіонів. Наук. економ. журнал «Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу». 2018. № 1 (41). С. 69−73. 2. Якушев О. В. Регіональні аспекти розвитку бізнес-інкубаторів в Україні. Економіка і організація управління: Зб. наук. праць Донецького національного університету. Вінниця: ДонНУ, 2016. №2 (22). С.113−122. 3. Оксенюк С. Г. Кластеризація промисловості в забезпеченні економічної безпеки держави: дис. Кандид. екон. наук: 21.04.01 Київ. 2018. 302 с. 4. Yakushev O. V. Approach to the process of incubation and clustering of businesses in the region. Promising problems of economics and management: Collection of scientific articles. Publishing house «BREEZE», Montreal, Canada, 2015. P. 168−173. 5. Кудріна О. Ю. Промисловий потенціал регіону: формування, оцінка та стратегія: монографія. Луганськ: Ноулідж, 2014. 456 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65985 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Povazhnyi O.S., Chernyshov O.Yu. Innovatsiino-osvitni klastery yak metod aktyvizatsii.pdf | 946.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.