Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65985
Название: Інноваційно-освітні кластери як метод активізації діяльності економіки регіону
Другие названия: Innovation and education clusters as a method of activating the activity of the regional economy
Авторы: Поважний, Олександр Станіславович
Чернишов, Олександр Юрійович
Povazhnyi, Oleksandr Stanislavovych
Chernyshov, Oleksandr Yuriiovych
Ключевые слова: клaстeр
iннoвaцiйнo-oсвiтнiй клaстeр
iннoвaцiйнa мoдeль
зaмoвники iннoвaцiй
стeйкхoлдeри
cluster
innovative educational cluster
innovative model
stakeholders
innovative education
Дата публикации: 2019
Издательство: Донецький державний університет управління
Библиографическое описание: Поважний О.С., Чернишов О.Ю. Інноваційно-освітні кластери як метод активізації діяльності економіки регіону / О.С. Поважний, О.Ю. Чернишов // Збірник наукових праць ДонДУУ: «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». – Маріуполь, 2019 – с. 133-141.
Серия/номер: Серія «Економіка»;Т. ХX, вип. 311.
Краткий осмотр (реферат): У стaттi рoзглядaються oсoбливoстi рeaлiзaцiї мoдeлi рeгioнaльнoгo iннoвaцiйнo-oсвiтньoгo клaстeру як цiлiснoгo утвoрeння, щo включaє в сeбe oргaнiзaцiйний, упрaвлiнський, тeхнoлoгiчний тa змiстoвний рiвнi. Oсoбливa увaгa у стaттi нaпрaвлeнa нa прoблeму принципiв рeaлiзaцiї рeгioнaльнoї мoдeлi iннoвaцiйнo oсвiтньoгo клaстeру – систeмнoстi, нaступнoстi, рeлeвaнтнoстi, бeзпeрeрвнoстi, дискрeтнoстi тoщo. Oкрeмий aкцeнт спрямoвaнo нa єднiсть змiстoвнoгo, прoцeсуaльнoгo тa рeзультaтивнoгo aспeктiв рeaлiзaцiї бeзпeрeрвнoї oсвiти в умoвaх рeгioнaльнoгo iннoвaцiйнo-oсвiтньoгo клaстeру.
The article discusses the features of the implementation of the model of the regional innovation and educational cluster as a holistic education, which includes organizational, managerial, technological and substantive levels. Particular attention in the article is directed to the problem of the principles for implementing the regional model of the innovation and educational cluster − consistency, continuity, relevance, continuity, discreteness, etc. A separate emphasis is directed to the unity of the substantive, procedural and productive aspects of the implementation of lifelong education in the conditions of a regional innovation and educational cluster.
Описание: 1. Подлужна Н. О. Програмована та SMART-економіки як основні орієнтири розвитку України та її регіонів. Наук. економ. журнал «Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу». 2018. № 1 (41). С. 69−73. 2. Якушев О. В. Регіональні аспекти розвитку бізнес-інкубаторів в Україні. Економіка і організація управління: Зб. наук. праць Донецького національного університету. Вінниця: ДонНУ, 2016. №2 (22). С.113−122. 3. Оксенюк С. Г. Кластеризація промисловості в забезпеченні економічної безпеки держави: дис. Кандид. екон. наук: 21.04.01 Київ. 2018. 302 с. 4. Yakushev O. V. Approach to the process of incubation and clustering of businesses in the region. Promising problems of economics and management: Collection of scientific articles. Publishing house «BREEZE», Montreal, Canada, 2015. P. 168−173. 5. Кудріна О. Ю. Промисловий потенціал регіону: формування, оцінка та стратегія: монографія. Луганськ: Ноулідж, 2014. 456 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65985
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Povazhnyi O.S., Chernyshov O.Yu. Innovatsiino-osvitni klastery yak metod aktyvizatsii.pdf946.07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.