Маркетингові дослідження при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності фірми (на прикладі ТОВ “СТАВІТ”)
No Thumbnail Available
Date
2024-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
В умовах сучасного глобалізованого світу, де кордони між країнами стають все більш прозорими, а конкуренція на ринку зростає з кожним днем, успішна зовнішньоекономічна діяльність є запорукою стабільного розвитку та процвітання будь-якої компанії.Важливість маркетингових досліджень у цьому процесі важко переоцінити. Вони дозволяють компаніям отримати необхідну інформацію про ринкові тенденції, конкурентне середовище, потреби та вподобання споживачів
на міжнародних ринках.
In today's globalized world, where the borders between countries are becoming more and more transparent and market competition is growing every day, successful foreign economic activity is the key to the stable development and prosperity of any company. to overestimate the importance of market research in this process. They allow companies to obtain the necessary information about market trends, competitive environment, consumer needs and preferences in international markets.
In today's globalized world, where the borders between countries are becoming more and more transparent and market competition is growing every day, successful foreign economic activity is the key to the stable development and prosperity of any company. to overestimate the importance of market research in this process. They allow companies to obtain the necessary information about market trends, competitive environment, consumer needs and preferences in international markets.
Description
Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: доцент Голованова Ганна Євгенівна
Keywords
дипломна робота, graduate work, маркетингові дослідження, marketing research, зовнішньоекономічна діяльність, foreign economic activity, маркетингова стратегія, marketing strategy, конкурентоспроможність, competitiveness
Citation
Рибакова А. Г. Маркетингові дослідження при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності фірми (на прикладі ТОВ “СТАВІТ”) – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Менеджмент». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 122 с.