Маркетингові дослідження при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності фірми (на прикладі ТОВ “СТАВІТ”)

No Thumbnail Available

Date

2024-12

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

В умовах сучасного глобалізованого світу, де кордони між країнами стають все більш прозорими, а конкуренція на ринку зростає з кожним днем, успішна зовнішньоекономічна діяльність є запорукою стабільного розвитку та процвітання будь-якої компанії.Важливість маркетингових досліджень у цьому процесі важко переоцінити. Вони дозволяють компаніям отримати необхідну інформацію про ринкові тенденції, конкурентне середовище, потреби та вподобання споживачів на міжнародних ринках.
In today's globalized world, where the borders between countries are becoming more and more transparent and market competition is growing every day, successful foreign economic activity is the key to the stable development and prosperity of any company. to overestimate the importance of market research in this process. They allow companies to obtain the necessary information about market trends, competitive environment, consumer needs and preferences in international markets.

Description

Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: доцент Голованова Ганна Євгенівна

Keywords

дипломна робота, graduate work, маркетингові дослідження, marketing research, зовнішньоекономічна діяльність, foreign economic activity, маркетингова стратегія, marketing strategy, конкурентоспроможність, competitiveness

Citation

Рибакова А. Г. Маркетингові дослідження при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності фірми (на прикладі ТОВ “СТАВІТ”) – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Менеджмент». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 122 с.