Просування товарів на міжнародний ринок та напрями його удосконалення (на прикладі ПрАТ «Пиво-безалкогольний комбінат «Радомишль»

Loading...
Thumbnail Image

Date

2024-12

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

У сучасному глобалізованому світі просування товарів на міжнародний ринок стає дедалі важливішим елементом стратегії розвитку підприємств. В умовах жорсткої конкуренції та швидко змінюваних споживчих вподобань, компанії зобов’язані адаптувати свої маркетингові підходи, щоб ефективно залучати нових клієнтів на закордонних ринках. Процес просування товару включає в себе не лише класичні методи реклами та збуту, а й унікальні стратегії, які враховують культурні, соціальні та економічні особливості кожної країни.
In today's globalized world, promoting of goods to the international market is becoming an increasingly important element of the development strategy of enterprises. In the face of fierce competition and rapidly changing consumer preferences, companies must adapt their marketing approaches to effectively attract new customers in foreign markets. The process of of product promotion includes not only classical methods of advertising and sales, but also and unique strategies that take into account the cultural, social and economic peculiarities of each country.

Description

Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: доцент Кушнір Людмила Володимирівна

Keywords

дипломна робота, graduate work, дистриб’ютор, distributor, зовнішньоекономічна діяльність, foreign economic activity, просування товарів, promotion of goods, логістичне забезпечення, logistics support, міжнародний ринок, international market

Citation

Гончаренко А. П. Просування товарів на міжнародний ринок та напрями його удосконалення (на прикладі ПрАТ «Пиво-безалкогольний комбінат «Радомишль» – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Менеджмент». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 139 с.