Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65746
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPolous, Bohdan-
dc.contributor.authorKniazieva, Tetiana-
dc.contributor.authorПолоус, Богдан Вікторович-
dc.contributor.authorКнязева, Тетяна В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2024-11-25T09:47:22Z-
dc.date.available2024-11-25T09:47:22Z-
dc.date.issued2024-10-18-
dc.identifier.citationPolous B.V., Kniazieva T. V. Key challenges of logistics company HR branding in crisis conditions // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХII Міжнародної науково-практичної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. С. 87-89.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65746-
dc.description1. Дейнека О.Г., Волобуєв В.В., Канна Л. Удосконалення логістичного менеджменту в умовах економічних перетворень. Інфраструктура ринку. 2019. Вип. 33. С. 166-170. 2. Іванов С. Л. Ролі нематеріальних чинників мотивації праці у формуванні людського капіталу сучасного підприємства в Україні. Наукові праці НДФІ. 2017. № 5. С. 22-23. 3. Кустріч Л.О. Логістичні інновації як основа управління підприємством. Економіка та держава. 2020. № 2. С. 10-14. 4. Мельникова К. В. Кадрова логістика в системі сучасного управління трудовими ресурсами. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2016. Вип. 17. Ч. 3. С. 58-60. 5. Суворова І.М., Костюнік О.В. Критерії мотивації персоналу задіяного у логістичній діяльності підприємства. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 49. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-18.uk_UA
dc.description.abstractIn order to successfully manage the HR brand of a logistics company in crisis conditions, it is important to take into account several key factors. Synchronising the corporate and HR brand helps avoid confusion among employees and job seekers, strengthening the company's reputation. Personalised HR processes adapted to different categories of employees contribute to their motivation and loyalty.uk_UA
dc.description.abstractЩоб успішно управляти HR-брендом логістичної компанії в умовах кризи, важливо враховувати декілька ключових факторів. Синхронізація корпоративного та HR-бренду допомагає уникнути плутанини серед працівників та пошукачів, зміцнюючи репутацію компанії. Персоналізовані HR-процеси, адаптовані до різних категорій працівників, сприяють підвищенню їх мотивації та лояльності.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Avіation Universityuk_UA
dc.subjectHR brandinguk_UA
dc.subjectlogistics companyuk_UA
dc.subjectcrisisuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.subjectpersonalisationuk_UA
dc.subjectHR-брендингuk_UA
dc.subjectлогістична компаніяuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectперсоналізаціяuk_UA
dc.titleKey challenges of logistics company HR branding in crisis conditionsuk_UA
dc.title.alternativeКлючові виклики HR-брендингу логістичної компанії в умовах кризиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc339.138:005:338.124uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник жовтень 2024-1-87-89.pdf189.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.