Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65738
Title: | Трансформація навчання в галузі логістики: адаптація до сучасних вимог |
Other Titles: | Transformation of education in the field of logistics: adapting to modern requirements |
Authors: | Авраменко, Вікторія Сергіївна Бєлоусова, Євгенія Юріївна Акмалдінова, Вікторія Євгенівна Avramenko, Viktoriia Bielousova, Yevheniia Akmaldinova, Viktoriia |
Keywords: | управління ланцюгами постачання інтерактивні освітні методики теоретична та практична підготовка інноваційні рішення в логістиці симуляційні інструменти моделювання адаптація навчальних програм supply chain management interactive educational methods theoretical and practical training innovative solutions in logistics simulation modeling tools adaptation of training programs |
Issue Date: | 18-Oct-2024 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Авраменко В. С., Бєлоусова Є. Ю., Акмалдінова В.Є. Трансформація навчання в галузі логістики: адаптація до сучасних вимог // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХII Міжнародної науково-практичної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. С. 109-112. |
Abstract: | З розвитком технологій SCM еволюціонувало в напрямку більш ефективних практик, орієнтованих на продуктивність. Сучасні освітні підходи часто надають перевагу теоретичним знанням над практичним застосуванням, що призводить до розриву в розумінні та мотивації студентів. Щоб краще підготувати майбутніх фахівців, важливо інтегрувати практичні методи навчання, в тому числі кейси та симуляції, в університетські навчальні програми. With advancements in technology, SCM has evolved towards more efficient practices focusing on productivity. Сurrent educational approaches often prioritize theoretical knowledge over practical applications, leading to a gap in students' understanding and motivation. To better prepare future professionals, it is essential to integrate practical training methods, including case studies and simulations, into university curricula. |
Description: | 1. Луценко І. Управління ланцюгами поставок. Київ, 2022. С. 53. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/69cafc6d-f794-4275-a563-f8e6156c7bf1/content (дата звернення: 07.10.2024). 2. Neumann G. Simulation education in logistics: case studies in a virtual learning environment. Magdeburg. С. 3. URL: https://www.scs- europe.net/conf/ecms2008/ecms2008%20CD/ecms2008%20pdf/lt- ECMS2008_0116.pdf (дата звернення: 07.10.2024). 3. How can teachers partner with local organizations to create more engaging lesson plans?. LinkedIn: Log In or Sign Up. URL: https://www.linkedin.com/advice/1/how-can-teachers-partner-local-organizations- create-c1g4c (дата звернення: 08.10.2024). 4. Case-Based learning. Poorvu Center for Teaching and Learning. URL: https://poorvucenter.yale.edu/strategic-resources-digital-publications/strategies teaching/case-based-learning (дата звернення: 08.10.2024). 5. Logistics laboratories. IULT-the best specialist university in Poland. URL: https://www.mwslit.com/about-the-university/logistics-laboratories#lil (date of access: 08.10.2024). |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65738 |
Appears in Collections: | Матеріали конференцій кафедри логістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник жовтень 2024-1-109-112.pdf | Авраменко | 200.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.