Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65738
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАвраменко, Вікторія Сергіївна-
dc.contributor.authorБєлоусова, Євгенія Юріївна-
dc.contributor.authorАкмалдінова, Вікторія Євгенівна-
dc.contributor.authorAvramenko, Viktoriia-
dc.contributor.authorBielousova, Yevheniia-
dc.contributor.authorAkmaldinova, Viktoriia-
dc.date.accessioned2024-11-25T09:22:12Z-
dc.date.available2024-11-25T09:22:12Z-
dc.date.issued2024-10-18-
dc.identifier.citationАвраменко В. С., Бєлоусова Є. Ю., Акмалдінова В.Є. Трансформація навчання в галузі логістики: адаптація до сучасних вимог // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХII Міжнародної науково-практичної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. С. 109-112.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65738-
dc.description1. Луценко І. Управління ланцюгами поставок. Київ, 2022. С. 53. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/69cafc6d-f794-4275-a563-f8e6156c7bf1/content (дата звернення: 07.10.2024). 2. Neumann G. Simulation education in logistics: case studies in a virtual learning environment. Magdeburg. С. 3. URL: https://www.scs- europe.net/conf/ecms2008/ecms2008%20CD/ecms2008%20pdf/lt- ECMS2008_0116.pdf (дата звернення: 07.10.2024). 3. How can teachers partner with local organizations to create more engaging lesson plans?. LinkedIn: Log In or Sign Up. URL: https://www.linkedin.com/advice/1/how-can-teachers-partner-local-organizations- create-c1g4c (дата звернення: 08.10.2024). 4. Case-Based learning. Poorvu Center for Teaching and Learning. URL: https://poorvucenter.yale.edu/strategic-resources-digital-publications/strategies teaching/case-based-learning (дата звернення: 08.10.2024). 5. Logistics laboratories. IULT-the best specialist university in Poland. URL: https://www.mwslit.com/about-the-university/logistics-laboratories#lil (date of access: 08.10.2024).uk_UA
dc.description.abstractЗ розвитком технологій SCM еволюціонувало в напрямку більш ефективних практик, орієнтованих на продуктивність. Сучасні освітні підходи часто надають перевагу теоретичним знанням над практичним застосуванням, що призводить до розриву в розумінні та мотивації студентів. Щоб краще підготувати майбутніх фахівців, важливо інтегрувати практичні методи навчання, в тому числі кейси та симуляції, в університетські навчальні програми.uk_UA
dc.description.abstractWith advancements in technology, SCM has evolved towards more efficient practices focusing on productivity. Сurrent educational approaches often prioritize theoretical knowledge over practical applications, leading to a gap in students' understanding and motivation. To better prepare future professionals, it is essential to integrate practical training methods, including case studies and simulations, into university curricula.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectуправління ланцюгами постачанняuk_UA
dc.subjectінтерактивні освітні методикиuk_UA
dc.subjectтеоретична та практична підготовкаuk_UA
dc.subjectінноваційні рішення в логістиціuk_UA
dc.subjectсимуляційні інструменти моделюванняuk_UA
dc.subjectадаптація навчальних програмuk_UA
dc.subjectsupply chain managementuk_UA
dc.subjectinteractive educational methodsuk_UA
dc.subjecttheoretical and practical traininguk_UA
dc.subjectinnovative solutions in logisticsuk_UA
dc.subjectsimulation modeling toolsuk_UA
dc.subjectadaptation of training programsuk_UA
dc.titleТрансформація навчання в галузі логістики: адаптація до сучасних вимогuk_UA
dc.title.alternativeTransformation of education in the field of logistics: adapting to modern requirementsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc378.147.016:656.073(043.2)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник жовтень 2024-1-109-112.pdfАвраменко200.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.