Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65565
Назва: | Aircraft fuel measuring system based on pressure sensors |
Інші назви: | Паливомірна система літального апарату на основі датчиків тиску |
Автори: | Duka, Yrii Serhiyovych Дука, Юрій Сергійович |
Ключові слова: | qualification work fuel metering system aircraft hydrostatic pressure sensor maneuvering measurement flight safety кваліфікаційна робота літальний апарат паливомірна система маневрування гідростатичний датчик тиску безпека польотів вимірювання |
Дата публікації: | 13-чер-2024 |
Видавництво: | National Aviation University |
Бібліографічний опис: | Duka Y. S. Aircraft fuel measuring system based on pressure sensors. – Thesis for a bachelor's degree in "Automation and computer-integrated technologies" – National Aviation University, Kyiv, 2024, 79 p. |
Короткий огляд (реферат): | The use of a hydrostatic sensor in the fuel measuring system during maneuvering of the aircraft made it possible to achieve more accurate and reliable measurements in contrast to other methods of estimating the remaining fuel. The developed system allows you to effectively take into account the influence of various factors, such as pressure, temperature, flight altitude, changes in the position of the aircraft during movement on the determination of the remaining fuel. The results of the work can be used in the practical activities of airlines to optimize the fuel measuring system and improve flight safety. Further research can be aimed at improving technical solutions and expanding the capabilities of the system in different operating conditions of the aircraft. Використання гідростатичного датчика в паливомірній системі при маневруванні літального апарату дозволило досягти більш точних та надійних вимірювань на відміну від інших методів оцінки залишку палива. Розроблена система дозволяє ефективно враховувати вплив різних факторів, таких як тиск, температура , висота польоту , зміну положення літального апарату під час руху на визначення залишку пального. Результати роботи можуть бути використані в практичній діяльності авіаційних підприємств для оптимізації паливомірної системи та підвищення безпеки польотів. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на вдосконалення технічних рішень та розширення можливостей системи в різних умовах експлуатації літаків. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: кандидат технічних наук, доцент кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Смірнов Олег Ігорович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65565 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дука.pdf | Кваліфікаційна робота з пояснювальною запискою | 1.68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.