Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65565
Название: Aircraft fuel measuring system based on pressure sensors
Другие названия: Паливомірна система літального апарату на основі датчиків тиску
Авторы: Duka, Yrii Serhiyovych
Дука, Юрій Сергійович
Ключевые слова: qualification work
fuel metering system
aircraft
hydrostatic pressure sensor
maneuvering
measurement
flight safety
кваліфікаційна робота
літальний апарат
паливомірна система
маневрування
гідростатичний датчик тиску
безпека польотів
вимірювання
Дата публикации: 13-июн-2024
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Duka Y. S. Aircraft fuel measuring system based on pressure sensors. – Thesis for a bachelor's degree in "Automation and computer-integrated technologies" – National Aviation University, Kyiv, 2024, 79 p.
Краткий осмотр (реферат): The use of a hydrostatic sensor in the fuel measuring system during maneuvering of the aircraft made it possible to achieve more accurate and reliable measurements in contrast to other methods of estimating the remaining fuel. The developed system allows you to effectively take into account the influence of various factors, such as pressure, temperature, flight altitude, changes in the position of the aircraft during movement on the determination of the remaining fuel. The results of the work can be used in the practical activities of airlines to optimize the fuel measuring system and improve flight safety. Further research can be aimed at improving technical solutions and expanding the capabilities of the system in different operating conditions of the aircraft.
Використання гідростатичного датчика в паливомірній системі при маневруванні літального апарату дозволило досягти більш точних та надійних вимірювань на відміну від інших методів оцінки залишку палива. Розроблена система дозволяє ефективно враховувати вплив різних факторів, таких як тиск, температура , висота польоту , зміну положення літального апарату під час руху на визначення залишку пального. Результати роботи можуть бути використані в практичній діяльності авіаційних підприємств для оптимізації паливомірної системи та підвищення безпеки польотів. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на вдосконалення технічних рішень та розширення можливостей системи в різних умовах експлуатації літаків.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: кандидат технічних наук, доцент кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Смірнов Олег Ігорович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65565
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дука.pdfКваліфікаційна робота з пояснювальною запискою1.68 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.