Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65556
Назва: | Системи автоматичного управління бічним рухом літака на етапі посадки |
Автори: | Щербина, Ігор Сергійович |
Ключові слова: | кваліфікаційна робота системи автоматичного управління бічний рух літака етап посадки безпека польотів алгоритм комп'ютерне моделювання |
Дата публікації: | 12-чер-2024 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Щербина І. С. Системи автоматичного управління бічним рухом літака на етапі посадки. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології» – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 71 с. |
Короткий огляд (реферат): | Для сучасних повітряних суден характерним є широке застосування систем автоматичного управління практично на всіх режимах та етапах польоту. Без таких систем неможливо ефективне використання авіаційної техніки навіть при вирішуванні найпростіших задач пілотування. Впровадження систем автоматичного управління в процес управління обумовлюється не тільки зміною пілотажних характеристик літального апарата, головним чином характеристик стійкості та керованості, але й зростанням тенденцій інформаційного об`єднання систем автоматичного управління з комплексами бортового обладнання (навігаційними та радіотехнічними комплексами, системами забезпечення посадки і т.ін.). На сучасних повітряних суднах системи автоматичного управління перетворились із засобів, що полегшують пілоту процес управління у засоби, які суттєво підвищують економічну ефективність і безпеку польоту. Задачі автоматичного управління польотом можна умовно поділити на три рівні: - забезпечення потрібних характеристик стійкості та керованості літака; - стабілізація та управління кутовим рухом; - стабілізація та цілеспрямоване управління траєкторією польоту, тобто, виконання складних траєкторних маневрів. Контури траекторного управління у цій ієрархії є головними і забезпечують цілеспрямоване управління траєкторією на деяких етапах польоту, зокрема на етапах заходу на посадку та посадки. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: кандидат технічних наук, доцент кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Смірнов Олег Ігорович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65556 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Щербина.pdf | Кваліфікаційна робота з пояснювальною запискою | 2.51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.