Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65556
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербина, Ігор Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-29T08:52:05Z | - |
dc.date.available | 2024-10-29T08:52:05Z | - |
dc.date.issued | 2024-06-12 | - |
dc.identifier.citation | Щербина І. С. Системи автоматичного управління бічним рухом літака на етапі посадки. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології» – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65556 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: кандидат технічних наук, доцент кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Смірнов Олег Ігорович | uk_UA |
dc.description.abstract | Для сучасних повітряних суден характерним є широке застосування систем автоматичного управління практично на всіх режимах та етапах польоту. Без таких систем неможливо ефективне використання авіаційної техніки навіть при вирішуванні найпростіших задач пілотування. Впровадження систем автоматичного управління в процес управління обумовлюється не тільки зміною пілотажних характеристик літального апарата, головним чином характеристик стійкості та керованості, але й зростанням тенденцій інформаційного об`єднання систем автоматичного управління з комплексами бортового обладнання (навігаційними та радіотехнічними комплексами, системами забезпечення посадки і т.ін.). На сучасних повітряних суднах системи автоматичного управління перетворились із засобів, що полегшують пілоту процес управління у засоби, які суттєво підвищують економічну ефективність і безпеку польоту. Задачі автоматичного управління польотом можна умовно поділити на три рівні: - забезпечення потрібних характеристик стійкості та керованості літака; - стабілізація та управління кутовим рухом; - стабілізація та цілеспрямоване управління траєкторією польоту, тобто, виконання складних траєкторних маневрів. Контури траекторного управління у цій ієрархії є головними і забезпечують цілеспрямоване управління траєкторією на деяких етапах польоту, зокрема на етапах заходу на посадку та посадки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | системи автоматичного управління | uk_UA |
dc.subject | бічний рух літака | uk_UA |
dc.subject | етап посадки | uk_UA |
dc.subject | безпека польотів | uk_UA |
dc.subject | алгоритм | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерне моделювання | uk_UA |
dc.title | Системи автоматичного управління бічним рухом літака на етапі посадки | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Щербина.pdf | Кваліфікаційна робота з пояснювальною запискою | 2.51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.