Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65455
Title: Обґрунтування концепції фірмового стилю для студії графічного дизайну та вибору його носіїв
Authors: Доценко, Н.А.
Keywords: тези доповіді
логотип
дизайн
ІТ-дизайн
фірмовий стиль
носій
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Доценко Н.А. Обґрунтування концепції фірмового стилю для студії графічного дизайну та вибору його носіїв // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 143-144
Series/Report no.: ;72
Abstract: У цій роботі обґрунтовується концепція фірмового стилю для студії графічного дизайну Visual Kaleidoscope. Пропонується використання символіки калейдоскопу, яка передає враження різноманітності та креативності. Логотип відображає форму землі, символізуючи єдність та взаємодію, з абревіатурою VK усередині, що створює динаміку та рух. Лінії всередині логотипу відображають елементи калейдоскопу, що підкреслюють рух та різноманіття. Кольорова гама включає в себе light відтінок зеленого та medium dark відтінок синьо-пурпурового. Додатково розроблені візитки та журнал, які відображають творчість, професіоналізм та оригінальність Visual Kaleidoscope.
Description: 1. Заґмайстер і Волш. Краса / Стефан Заґмайстер, Джессіка Волш. Пер. з англ. Журавльової О. та Пехнік Г. Київ : ArtHuss, 2020. 2. Коротка історія мистецтва [Текст] : С’юзі Годж; пер. з англ. Павлаа Мигаля. - Львів : Видавництво Старого Лева, 2023. - 224 с. 3. Девід Ейрі «Лого Дизайн Любов: Посібник зі створення довершеної айдентики бренду» – Видавництво ArtHuss, 2024 – 232 с.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65455
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
72.pdf529.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.