Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65377
Назва: Управління взаємовідносинами з клієнтами логістичної компанії
Інші назви: Management of customer relations in a logistics company
Автори: Кукулевська, Анна Сергіївна
Kukulevska, Anna
Ключові слова: кваліфікаційна робота
логістичне обслуговування
логістична компанія
взаємовідносини з клієнтами
клієнтоорієнтовність
логістика
управління взаємодією з клієнтами
якість обслуговування
logistics services
logistics company
customer relations
customer focus
logistics
customer relationship management
quality of service
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кукулевська А.С. Управління взаємовідносинами з клієнтами логістичної компанії. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент», ОПП «Логістика». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 98 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є аналіз способів управління взаємодією з клієнтами у логістичній компанії та оптимізація цих процесів. для вдосконалення взаємовідносин з клієнтами логістичної компанії, що дозволить підвищити ефективність логістичних процесів та конкурентоспроможність підприємства. У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи управління взаємовідносинами з клієнтами, роль технологій у вдосконаленні взаємловідносин та важливість якості обслуговування та побудови відносин з клієнтами в логісттиці. Пpoаналізовано управління взаємовідносинами з клієнтами логістичної компанії ПП «Фірма «Голд Транс»». В результаті дослідження було запропоновано етапи інтеграціїї веб-сайту в діяльність ПП «Фірма «Голд Транс»», визначено переваги та труднощі впровадження, пораховано ефект від застосування. Розроблено та вдосконалено взаємовідносини з клієнтами, що дозволить ефективно використовувати ресурси та покращити якість взаємовідносин з клієнтами
The objective of this study is to examine the strategies employed by logistics companies to manage customer relations and identify opportunities for improvement. The aim is to enhance the relationship between logistics companies and their customers, which in turn will lead to an increase in the efficiency of logistics processes and the competitiveness of the enterprise. The qualification work considers the theoretical foundations of customer relationship management, the role of technology in improving relationships and the importance of service quality and building relationships with customers in logistics. The article analyses the management of customer relations of the logistics company PE «Firm «Gold Trans». The study resulted in the proposal of integration stages for the website into the activities of PE «Firm «Gold Trans», the identification of advantages and difficulties in implementation, and the calculation of the effect of application. Customer relations have been developed and improved, which will allow efficient use of resources and improve the quality of customer relations.
Опис: Робота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: доцент, к.е.н. Щепіна Тетяна Георгіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65377
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кукулевська_БАК_ЛГ_2024.pdfкваліфікаційна робота2.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.