Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКукулевська, Анна Сергіївна-
dc.contributor.authorKukulevska, Anna-
dc.date.accessioned2024-09-23T07:09:31Z-
dc.date.available2024-09-23T07:09:31Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationКукулевська А.С. Управління взаємовідносинами з клієнтами логістичної компанії. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент», ОПП «Логістика». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65377-
dc.descriptionРобота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: доцент, к.е.н. Щепіна Тетяна Георгіївнаuk_UA
dc.description.abstractМетою дослідження є аналіз способів управління взаємодією з клієнтами у логістичній компанії та оптимізація цих процесів. для вдосконалення взаємовідносин з клієнтами логістичної компанії, що дозволить підвищити ефективність логістичних процесів та конкурентоспроможність підприємства. У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи управління взаємовідносинами з клієнтами, роль технологій у вдосконаленні взаємловідносин та важливість якості обслуговування та побудови відносин з клієнтами в логісттиці. Пpoаналізовано управління взаємовідносинами з клієнтами логістичної компанії ПП «Фірма «Голд Транс»». В результаті дослідження було запропоновано етапи інтеграціїї веб-сайту в діяльність ПП «Фірма «Голд Транс»», визначено переваги та труднощі впровадження, пораховано ефект від застосування. Розроблено та вдосконалено взаємовідносини з клієнтами, що дозволить ефективно використовувати ресурси та покращити якість взаємовідносин з клієнтамиuk_UA
dc.description.abstractThe objective of this study is to examine the strategies employed by logistics companies to manage customer relations and identify opportunities for improvement. The aim is to enhance the relationship between logistics companies and their customers, which in turn will lead to an increase in the efficiency of logistics processes and the competitiveness of the enterprise. The qualification work considers the theoretical foundations of customer relationship management, the role of technology in improving relationships and the importance of service quality and building relationships with customers in logistics. The article analyses the management of customer relations of the logistics company PE «Firm «Gold Trans». The study resulted in the proposal of integration stages for the website into the activities of PE «Firm «Gold Trans», the identification of advantages and difficulties in implementation, and the calculation of the effect of application. Customer relations have been developed and improved, which will allow efficient use of resources and improve the quality of customer relations.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectлогістичне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectлогістична компаніяuk_UA
dc.subjectвзаємовідносини з клієнтамиuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтовністьuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectуправління взаємодією з клієнтамиuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectlogistics servicesuk_UA
dc.subjectlogistics companyuk_UA
dc.subjectcustomer relationsuk_UA
dc.subjectcustomer focusuk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectcustomer relationship managementuk_UA
dc.subjectquality of serviceuk_UA
dc.titleУправління взаємовідносинами з клієнтами логістичної компаніїuk_UA
dc.title.alternativeManagement of customer relations in a logistics companyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кукулевська_БАК_ЛГ_2024.pdfкваліфікаційна робота2.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.