Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65104
Назва: Особливості оцінювання результативності педагогічних досліджень в освітній практиці
Інші назви: Peculiarities of evaluating the effectiveness of pedagogical research in educational practice
Автори: Шимон, Олександр Миколайович
Шиненко, Микола Андрійович
Коваленко, Вікторія Миколаївна
Shymon, Oleksandr Mykolayovych
Shynenko, Mykola Andriyovych
Kovalenko, Viktoriya Mykolayivna
Ключові слова: науково-педагогічна діяльність
оцінювання результативності педагогічних досліджень
бібліометричні показники
scientific and pedagogical activity
evaluation of the effectiveness of pedagogical research
bibliometric indicators
Дата публікації: 25-вер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Шимон О.М., Шиненко М.А., Коваленко В.М. Особливості оцінювання результативності педагогічних досліджень в освітній практиці // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.158-160.
Короткий огляд (реферат): У публікації проаналізовано особливості оцінювання результативності педагогічних досліджень в освітньому просторі. Питання щодо об'єктивного оцінювання ефективності діяльності вчених, наукових установ і вишів тісно пов’язані з вибором системи критеріїв, якими визначається їх результативність. Розглянуто основні параметри та показники оцінювання ефективності дослідницької діяльності, що найчастіше використовуються в освітній практиці. Проведено стислий огляд основних бібліометричних індикаторів щодо оцінювання результативності педагогічних досліджень
The publication analyzes the peculiarities of evaluating the effectiveness of pedagogical research in the educational space. Questions regarding the objective assessment of the effectiveness of the activities of scientists, scientific institutions and universities are closely related to the choice of a system of criteria used to determine their effectiveness. The main parameters and indicators for evaluating the effectiveness of research activity, which are most often used in educational practice, are considered. A brief review of the main bibliometric indicators for evaluating the effectiveness of pedagogical research was conducted.
Опис: 1. Іванова С. М., Вакалюк Т.А., Мінтій І.С., Кільченко А.В. Інформаційно-цифрові технології як засоби оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень. Вісник Національної академії педагогічних наук України. 2022. Том 4. № 1. https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4114. URL: https://visnyk.naps.gov.ua/ index.php/journal/article/view/266. https://lib.iitta.gov.ua/730935.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65104
Розташовується у зібраннях:ХІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММТ 2022 Шимон О.М., Шиненко М.А., Коваленко В.М.pdfТези доповіді339.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.