Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65104
Название: Особливості оцінювання результативності педагогічних досліджень в освітній практиці
Другие названия: Peculiarities of evaluating the effectiveness of pedagogical research in educational practice
Авторы: Шимон, Олександр Миколайович
Шиненко, Микола Андрійович
Коваленко, Вікторія Миколаївна
Shymon, Oleksandr Mykolayovych
Shynenko, Mykola Andriyovych
Kovalenko, Viktoriya Mykolayivna
Ключевые слова: науково-педагогічна діяльність
оцінювання результативності педагогічних досліджень
бібліометричні показники
scientific and pedagogical activity
evaluation of the effectiveness of pedagogical research
bibliometric indicators
Дата публикации: 25-сен-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Шимон О.М., Шиненко М.А., Коваленко В.М. Особливості оцінювання результативності педагогічних досліджень в освітній практиці // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.158-160.
Краткий осмотр (реферат): У публікації проаналізовано особливості оцінювання результативності педагогічних досліджень в освітньому просторі. Питання щодо об'єктивного оцінювання ефективності діяльності вчених, наукових установ і вишів тісно пов’язані з вибором системи критеріїв, якими визначається їх результативність. Розглянуто основні параметри та показники оцінювання ефективності дослідницької діяльності, що найчастіше використовуються в освітній практиці. Проведено стислий огляд основних бібліометричних індикаторів щодо оцінювання результативності педагогічних досліджень
The publication analyzes the peculiarities of evaluating the effectiveness of pedagogical research in the educational space. Questions regarding the objective assessment of the effectiveness of the activities of scientists, scientific institutions and universities are closely related to the choice of a system of criteria used to determine their effectiveness. The main parameters and indicators for evaluating the effectiveness of research activity, which are most often used in educational practice, are considered. A brief review of the main bibliometric indicators for evaluating the effectiveness of pedagogical research was conducted.
Описание: 1. Іванова С. М., Вакалюк Т.А., Мінтій І.С., Кільченко А.В. Інформаційно-цифрові технології як засоби оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень. Вісник Національної академії педагогічних наук України. 2022. Том 4. № 1. https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4114. URL: https://visnyk.naps.gov.ua/ index.php/journal/article/view/266. https://lib.iitta.gov.ua/730935.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65104
Располагается в коллекциях:ХІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ММТ 2022 Шимон О.М., Шиненко М.А., Коваленко В.М.pdfТези доповіді339.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.