Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64704
Title: Розробка стратегії просування кафедри реклами і зв'язків з громадськістю в тіктоці
Authors: Олійник, Олександра Сергіївна
Keywords: кваліфікаційна робота
стратегія просування
реклама
Тікток
відеоконтент
креативність
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Олійник О. С. Розробка стратегії просування кафедри реклами і зв'язків з громадськістю в тіктоці. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 68с.
Abstract: Сучасні комунікативні технології відкривають нові можливості для освітніх закладів у взаємодії зі своєю цільовою аудиторією - студентами, батьками, викладачами та керівництвом ЗВО. Вибір теми дослідження обумовлений необхідністю адаптації освітніх закладів до сучасного інформаційного середовища та активного використання ТікТок як потужного інструмента комунікації.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доктор філософських наук, професор Христокін Г. В.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64704
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_Олійник О.С.pdfКваліфікацйна робота1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.