Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64704
Назва: Розробка стратегії просування кафедри реклами і зв'язків з громадськістю в тіктоці
Автори: Олійник, Олександра Сергіївна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
стратегія просування
реклама
Тікток
відеоконтент
креативність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Олійник О. С. Розробка стратегії просування кафедри реклами і зв'язків з громадськістю в тіктоці. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 68с.
Короткий огляд (реферат): Сучасні комунікативні технології відкривають нові можливості для освітніх закладів у взаємодії зі своєю цільовою аудиторією - студентами, батьками, викладачами та керівництвом ЗВО. Вибір теми дослідження обумовлений необхідністю адаптації освітніх закладів до сучасного інформаційного середовища та активного використання ТікТок як потужного інструмента комунікації.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доктор філософських наук, професор Христокін Г. В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64704
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2024_061_Олійник О.С.pdfКваліфікацйна робота1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.