Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлійник, Олександра Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-07-09T13:02:44Z-
dc.date.available2024-07-09T13:02:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОлійник О. С. Розробка стратегії просування кафедри реклами і зв'язків з громадськістю в тіктоці. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 68с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64704-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доктор філософських наук, професор Христокін Г. В.uk_UA
dc.description.abstractСучасні комунікативні технології відкривають нові можливості для освітніх закладів у взаємодії зі своєю цільовою аудиторією - студентами, батьками, викладачами та керівництвом ЗВО. Вибір теми дослідження обумовлений необхідністю адаптації освітніх закладів до сучасного інформаційного середовища та активного використання ТікТок як потужного інструмента комунікації.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectстратегія просуванняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectТіктокuk_UA
dc.subjectвідеоконтентuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.titleРозробка стратегії просування кафедри реклами і зв'язків з громадськістю в тіктоціuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_Олійник О.С.pdfКваліфікацйна робота1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.