Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64703
Назва: Диференційоване та змістовне позиціонування українського бренда в соціальних медіа
Автори: Палій, Дар'я Сергіївна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
соціальні медіа
бренд
контент
цільова аудиторія
стратегія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Палій Д. С. Диференційоване та змістовне позиціонування українського бренда в соціальних медіа. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 53 с.
Короткий огляд (реферат): Соціальні мережі є одним із найважливіших каналів комунікації для брендів, адже саме вони можуть налагодити зв’язок зі своїми цільовими аудиторіями, розповісти про свої цінності та переваги та побудувати міцні стосунки з клієнтами. Диференційоване позиціонування дозволяє брендам чітко окреслити свою унікальну пропозицію та відрізнитися від конкурентів. Змістовний маркетинг в свою чергу допомагає строювати цікавий та корисний контент, який привертає та закріпляє увагу аудиторії, сприяє формування позитивного іміджу.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: кандидатка наук із соціальних комунікацій, доцентка Морозова О. О.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64703
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2024_061_ПалійДС.pdfКваліфікаційна робота1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.