Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64703
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПалій, Дар'я Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-07-09T13:02:24Z-
dc.date.available2024-07-09T13:02:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПалій Д. С. Диференційоване та змістовне позиціонування українського бренда в соціальних медіа. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64703-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: кандидатка наук із соціальних комунікацій, доцентка Морозова О. О.uk_UA
dc.description.abstractСоціальні мережі є одним із найважливіших каналів комунікації для брендів, адже саме вони можуть налагодити зв’язок зі своїми цільовими аудиторіями, розповісти про свої цінності та переваги та побудувати міцні стосунки з клієнтами. Диференційоване позиціонування дозволяє брендам чітко окреслити свою унікальну пропозицію та відрізнитися від конкурентів. Змістовний маркетинг в свою чергу допомагає строювати цікавий та корисний контент, який привертає та закріпляє увагу аудиторії, сприяє формування позитивного іміджу.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleДиференційоване та змістовне позиціонування українського бренда в соціальних медіаuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_ПалійДС.pdfКваліфікаційна робота1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.